Treść zadania
Autor: olucha0407 Dodano: 13.9.2012 (14:20)
Siemka.Ułamki. Jakby co to ta kreska / znaczy ułamek ok ?
Dam naj.
Jak będzie coś takiego 3/5=/15 to nieznaczy że zapomniałam o cyferce tylko licznik jest pusty a jak np. 4całe 2/ to mianownik pusty.
Zad1.Uzupełnij.
3/5=/15
2/9=/15
1cała 4/7=1cała /35
2całe 5/12=2całe /60
25/45= /9
32/40= /5
4całe 24/36 = 4całe 2/
5całych30/42 = 5całych 5/
Zad.2.Uzupełnij
4całe5/7= 3całe /7
10całych3/10=9całych /10
6całych=5całych /6
4całe 4/17= 3całe /17
4całe 2/3= /3
3całe 3/4= /4
7całych 3/5= /5
13= /3
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
wstaw w miejsce kropek wpisz liczbę plis pomocy!>>>> a znaczy Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: bartek123 17.5.2010 (18:48) |
Taki znak " / " to znaxczy kreska ułamkowa np: 1/3 1.Oblcicz 5/8 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: xbanan98x 21.9.2010 (17:32) |
oblicz : tu będe pisa ccc np 2 całe 4/8 / to jest kreska ułamkowa ! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: marreena365 29.9.2010 (18:23) |
ułamki to / jest kreska ułamkowa a) 4 2/3 - 2= 3 4/5 - 2/5= 5 5/8 - 2 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: inka_rose 3.10.2010 (10:20) |
oblicz: *-razy /- kreska ułamkowa a) 6/7*1 1/2 : 1 1/3= b) 1 3/8 : 3/4 : 1 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: inka_rose 11.10.2010 (16:25) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Jakby wyglądało życie gdyby...
... woa krzepła w temperaturze -90C, a wrzała w -10C. Moim zdaniem nie istniałyby wtedy lądy. Wszystko pokrywałaby woda, która nigdy by nie zamarzła. W związky z tym nie istniałoby życie na Ziemi. Nie byłoby lodowców nawet na biegunach. Nie istniałaby zima i śnieg. W większości współczesnych klimatów na Ziemi woda ciągleby wrzała (może oprócz klimatów polarnych i...
Przydatność 50% Słownictwo: jak trafić, co zobaczyć itp-cos jakby rozmowki
Co ciekawego można tutaj obejrzeć? ¿Qu cosas interesantes se pueden ver aqu? [ke kosas interesantes se płeden ber aki] Przepraszam, jak dojść do katedry? Por favor, por dónde se va a la catedral? [porfavor, por donde se ba a lakatedral] Gdzie jest muzeum, rynek? ¿Dónde est el museo, la plaza mayor? [donde esta el museo, la plasa mayor] O której godzinie rozpoczyna się...
Przydatność 65% Wieś nie jest taka prosta, jakby się zdawało...
Wieś nie jest tematem literaturze obcym, świadczy o tym ilość poświęconych jej pośrednio lub bezpośrednio utworów; nie jest też tematem nowym, a że jest tematem żywym i różnorodnym przekonać się można patrząc na rozmaite sposoby podejścia do niej i stanowiska Autorów. A różnorodność opinii i poglądów świadczą o bogactwie tematu. Do wsi podchodzono w literaturze...
Przydatność 75% Jak rozumiesz słowa Balladyny: „Będę żyła, jakby nie było Boga”
Balladyna powiedziała: „Będę żyła, jakby nie było Boga”... Co miały znaczyć te przerażające słowa? Co ją zmusiło do ich wypowiedzenia? Żeby odpowiedzieć na te pytania, trzeba według mnie spróbować krótko scharakteryzować Boga i jego postępowanie. „Życie podobne jest do drogi pełnej zakrętów. Widzimy tylko odcinek do kolejnego zakrętu. Ale wiemy, że Bóg...
Przydatność 50% Co to znaczy być rycerzem?
Co to znaczy być rycerzem? Żeby w pełni zrozumieć, jakie znaczenie miał stan rycerski należy najpierw dowiedzieć się skd wywodzi się ta wartswa społeczna, jakie miała przywileje, obowizki, kodeks praw czy wreszcie kiedy i gdzie zaczęła się formować.
Rycerstwo miało swój pocztek w Europie Zachodniej, około VIIIw. Przyczyn jego powstawania był wzrost znaczenia wojsk...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
aneta13120 13.9.2012 (15:21)
Zad.1.
3/5= 9/15
2/9= 6/15
1cała 4/7=1cała 20/35
2całe 5/12=2całe 25/60
25/45= 5/9
32/40= 4/5
4całe 24/36 = 4całe 2/3
5całych30/42 = 5całych 5/7
Zad.2
4całe5/7= 3całe12/7
10całych3/10=9całych 13/10
6całych=5całych 6/6
4całe 4/17= 3całe 21/17
4całe 2/3= 14/3
3całe 3/4= 15/4
7całych 3/5= 38/5
13= 39/3
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie