Treść zadania
Autor: Martyna111198 Dodano: 10.9.2012 (19:41)
może mi ktoś pomóc ?? ja kompletnie nie umiem matematyki a nie ma m kto wytłumaczyć ;/
zadanie 4/35 matematyka z plusem dla klasy 2 gimnazjum proszę
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia9492 8.4.2010 (14:41) |
na jutro :(:( a ja tego nie umiem ;// Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: izolek123 15.4.2010 (15:52) |
Ostrosłupy... Prosze o pomoc, nie umiem tego. ! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Agatt_ 19.4.2010 (21:55) |
Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Maarta 20.4.2010 (16:23) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Umiem wykorzystać każdą chwilę!-Carpe diem
Powiedzenie "carpe diem"-chwytaj dzień towarzyszy nam na co dzień i spotykamy się z nim na każdym kroku. Czy to w szkole,czy w pracy,telewizji-jest wszędzie. Uważam,że każdy człowiek powinien mądrze zagospodarować swój czas "by nie odkryć tuż przed śmiercią,że nie umiał żyć". Dzień powinniśmy mieć zawsze udany,a gdy czegoś nie zrobimy i ciężko nam z tym żyć,to...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
rybitwa11 10.9.2012 (23:14)
trzeba podawać treśc zadania, nie każdy ma książkę do gimnazjum
errerer 10.9.2012 (20:09)
jaka tresc?