Treść zadania
Autor: agata0899 Dodano: 8.9.2012 (14:44)
czy chemia truje?potrzebuje dluzszej wypowiedzi dam najj
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Proszę o pomoc |
1 rozwiązanie | autor: closedeyes 29.3.2010 (17:34) |
bardzo proszę chemia czarna magia Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: andzia99 16.4.2010 (20:41) |
chemia. stężenie roztworu. Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zezulec 17.4.2010 (15:57) |
pilne. gramy, procenty. chemia. Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zezulec 18.4.2010 (20:29) |
Chemia Przedmiot: Chemia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: milenka14 24.4.2010 (18:46) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Chemia
Atom węgla o hybrydyzacji sp2 dysponuje trzema orbitalami zhybrydyzowanymi, które leżą na jednej płaszczyźnie (XY), kąt pomiędzy nimi wynosi 120o. Czwarty orbital atomu węgla pozostaje niezhybrydyzowany i jest prostopadły do płaszczyzny w której leżą orbitale zhybrydyzowane: Orbitale 2s i 2p atomu węgla, stan podstawowy orbitale zhybrydyzowane atomu węgla, oraz...
Przydatność 70% Rodzaje wypowiedzi.
Rodzaje wypowiedzi 1. STRESZCZENIE Krótkie przedstawienie głównych wydarzeń lub najistotniejszych myśli utworu. Podstawowe cechy streszczeń to: a) zwięzłość b) odrzucenie informacji nieistotnych c) obiektywizm (brak własnych uwag i ocen) 2. OPOWIADANIE, OPIS Dwie podstawowe formy narracyjne wypowiedzi. Opowiadanie przedstawia szereg zdarzeń powiązanych ze sobą czasowo...
Przydatność 55% Rodzaje wypowiedzi
1). STRESZCZENIE - jest ujętą w lapidarny sposób treścią streszczanego tekstu lub innej formy podawczej. Obligatoryjne cechy streszczenia to: - treściwość i skrótowość w przedstawianiu głównych myśli - pominięcie informacji nieistotnych, nie rozwijających akcji - brak nacechowania emocjonalnego, całkowity obiektywizm w przedstawianiu wydarzeń 2). OPOWIADANIE - główną...
Przydatność 65% Funkcje wypowiedzi
FUNKCJA KOMUNIKATYWNA: 1. Funkcja informatywna (poznawcza) -dominacja informacji -fakty -wiedza -zdania oznajmujące *np: Lód jest bardzo cięki i może się załamać. 2. Funkcja impresywna -wywieranie wpływu na odbiorcę tekstu -oczekiwanie konkretnych reakcji i zachowań -zdania rozkazujące *np: Naszej sąsiadce trzeba pomóc. 3. Funkcja ekspresywna -wyrażenie uczuć -emocji nadawcy...
Przydatność 55% Chemia nieorganiczna
Dawne teorie o związkach organicznych. To przekonanie, że związków organicznych nie można otrzymać z pierwiastków w pracowni, że mogą one powstać tylko w organizmach żywych w wyniku działania specjalnej siły życiowej. Teorię tę obalił Wahler. Występowanie węgla w przyrodzie: a.) położenie węgla w ukł. okresowym - leży w IV grupie i II okresie - jest...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
andzelika022 8.9.2012 (17:32)
Czy chemia truje ? W chemii można znaleźć wiele trujących substancji, jednak otruć można się nimi tylko przy nieodpowiednim zastosowaniu np. wdychaniu, próbowania smaku danej substancji. Wtedy chemia może nawet zabić. Jednak gdy nie wykonujemy danych czynności chemia nie jest szkodliwa. Jest to bardzo mądra dziedzina, w której można zdobyć wiele wiedzy, przydatnej w dalszym życiu. Najważniejsze jednak jest to by przy nauce chemii przestrzegać regulaminu oraz zasad bhp. Wtedy chemia może być dla ludzi przydatna.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie