Treść zadania
Autor: beatanowak Dodano: 14.6.2012 (13:54)
Rozwiąz uklady metodą przeciwnyych współczynników
10c-d=3
3c+d=10
5e-2f=8
-5f+f=-9
2x-y=4
x+2y=7
3x+y=-1
4x+3y=2
5x-y=1,5
3x+6y=4,2
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Prosze o pomoc w %% + uklady rownań Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Macio00 25.4.2010 (16:28) |
Rozwiaz uklady rownan Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: dontmecs 30.11.2010 (20:31) |
prosze was o pomoc!! nie umiem tego....pomozcie!! rozwiaz uklady rownan Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aletumokzemnie 13.12.2010 (17:07) |
pomozcie mi prosze! dam wam naj.....;p zad. rozwiaz uklady rownan: 1) {3x - 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aletumokzemnie 13.12.2010 (20:30) |
Prosze pomozcie !! Rozwiaz uklady rownan metoda podstawiania. a) x+y=2 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: dorian1811 20.12.2010 (21:00) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
rybitwa11 14.6.2012 (14:11)
10c-d=3
3c+d=10
---------------
10c+3c=3+10
13c=13
c=1
-------
d=10-3c=10-3=7
d=7
------------------
5e-2f=8
-5e+f=-9
-------------------------
-2f+f=8-9
-f=-1
f=1
-----
5e-2f=8
5e=8+2
5e=10
e=2
-----------------
2x-y=4/ *2
x+2y=7
---------------------
4x-2y=8
x+2y=7
4x+x=8+7
5x=15
x=3
-----
3+2y=7
2y=7-3
2y=4
y=2
-------
3x+y=-1/* (-3)
4x+3y=2
--------------------
-9x-3y=3
4x+3y=2
------------
4x-9x=2+3
-5x=5
x=-1
-------
3*(-1)+y=-1
-3+y=-1
y=-1+3
y=2
--------
5x-y=1,5 /*6
3x+6y=4,2
-----------
30x-6y=9
3x+6y=4,2
--------------
30x+3x=9+4,2
33x=13,2
x=0,4
-------.
5*0,4-y=1,5
2-y=1,5
y=2-1,5
y=0,5
-------
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie