Treść zadania
Autor: doma553 Dodano: 8.6.2012 (18:35)
Rozwiąż układy równań metodą przeciwnych współczynników . Ważne , proszę o pomoc dam naj ;))
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 5x + 9y = -2 4x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:19) |
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 6x - 4y = -3 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:44) |
Rozwiaz uklad rownan metoda podstawowa i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: cukiereczek 15.9.2010 (15:56) |
rozwiń układ równań metoda podstawiania i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: klaudia 27.9.2010 (18:51) |
Rozwiąż układy równań metodą przeciwnych współczynników: a){2x+3y=4 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Dawidos455 24.10.2010 (13:26) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
vinri 8.6.2012 (20:38)
g)
{2x-y=4 /*2
{x+2y=7
{4x-2y=8
{x+2y=7
------------- dodajemy obustronnie
5x=15 /:5
x=3
2*3-y=4
-y=-2 /*(-1)
y=2
e)
{10c-d=3
{3c+d=10
------------------ dodajemy obustronnie
13c=13 /:13
c=1
10*1-d=3
d=7
{3x+y=-1 /*3
{4x+3y=2
{9x+3y=-3
{4x+3y=2
---------------- odejmujemy obustronnie
5x=-5 /:5
x=-1
4*(-1)+3y=2
3y=6/:3
y=2
f)
{5e-2f=8
{-5e+f=-9
--------------- dodajemy obustronnie
-f=-1 /:(-1)
f=1
5*e-2*1=8
5e-2=8
5e=10 /:5
e=2
{5x-y=1,5 /*6
{3x+6y=4,2
{30x-6y=9
{3x+6y=4,2
---------------- dodajemy obustronnie
33x=13,2 /:33
x=0,4
3*0,4+6y=4,2
1,2+6y=4,2
6y=3/:6
y=3/6 =1/2
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie