Treść zadania
Autor: Brosiaaaaa Dodano: 19.5.2012 (09:02)
1.Podane układy równań rozwiąż metodą podstawienia :
b) { 3x-y=1
2x+5y=12
d) { 3(x+1)-y=2(2x+3)
y=-(x-6)
2.Podane układy równań rozwiąż metodą przeciwnych współczynników (dodawania stronami) :
b) { 3x+4y=5
-x+4y=1
d) { 5x+y=3
x-2y=4
ZADANIA DOTYCZĄ RÓWNAN.
3. Suma cen biletów przed 20-procentową podwyżką i po niej jest równa 4,40zł. Ile kosztował bilet przed podwyżką , a ile po niej ?
4. Bolek i Lolek mają razem 14lat. Bolek jest o 2 lata starszy od lolka. Ile lat ma każdy z nich?
5. Kilimandżaro, najwyższy szczyt Afryki, jest wyższy o 1088m od Mont Blanc- najwyższego szczytu w Europie.Obydwa mają w sumie 10702m. Jaką wysokość ma każdy z nich ?
6.Towar o łącznej masie 46ton przywieziono do sklepu trzynastoma ciężarówkami o ładowności 3 i 4ton. Ile było ciężarówek mniejszych, a ile większych, jeżeli każdą z nich wykorzystano maksymalnie?
7.Za 5kg jabłek i 6kg gruszek zapłacono łącznie 15,60zł.Gdyby kupiono 2 razy więcej jabłek, a o 2kg gruszek mniej niż poprzednio, zapłacono by 18,40zł. Ile kosztuje 1kg jabłek ,a ile 1kg gruszek ?
Pomóżcie ... Prosze!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:46) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:44) |
zamien podane ułamki zwykłe na ułamki dziesiętne: Przedmiot: Matematyka / Liceum | 5 rozwiązań | autor: ewkaa644 24.8.2010 (20:06) |
Wykonaj podane działania. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Weraaa32 12.9.2010 (16:56) |
Zaznacz na osi liczbowej podane zbiory : C={x : x należy N ^ x>10 ^ x Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Inna 17.9.2010 (20:52) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
rybitwa11 19.5.2012 (09:34)
roz w zal
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie