Treść zadania
Autor: danielooo Dodano: 15.5.2012 (13:40)
1)Podaj nazwy nastepujacych soli :
MY3(PO4)2
Cr2s3
KBR
Cu2Co3
Agf
Pb3(po4)2
2)podaj wzory nastepijacych soli
Siarczek glinu
Fosforan berylu
Siarczan(6)Chromu(3)
azotan(5)cyny(4)
Siarczan (4)zelaza(3)
azotan (3) cynku
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
metody otrzymywania soli Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: kasiaxD 3.4.2010 (02:52) |
Wzory i nazwy!!! Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Sandra 24.4.2010 (20:49) |
zapisz 4 sposoby otrzymywania soli o wzorze FeCl2 Przedmiot: Chemia / Liceum | 3 rozwiązania | autor: partyka134 27.4.2010 (18:18) |
OKRESL RODZAJ WIAZANIA CHEMICZNEGO W NASTEPUJACYCH CZASTECZKACH ;H2O, Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: sylwia25 1.5.2010 (11:50) |
1. Podaj nazwy amin i określ ich rzędowość: a) CH3 – CH2 – CH2 – Przedmiot: Chemia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Greg01 15.5.2010 (18:37) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Nazwy tlenków metali i niemetali, soli, kwasów, zasad i wodorków oraz sposoby otrzymywania soli.
Praca znajduje się w załączniku
Przydatność 75% Logika - nazwy
NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...
Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców
Zapraszam do pobierania załącznika.
Przydatność 55% Nazwy rzeczowników
Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?
Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne
Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
ewka13 15.5.2012 (14:46)
Zad 1.
Mg_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) magnezu
Cr_{2}S_{3} - siarczek chromu (III)
KBr - bromek potasu
Cu_{2}CO_{3} - węglan miedzi (I)
AgF - fluorek srebra
Pb_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) ołowiu (II)
Zad 2.
Al_{2}S_{3} - siarczek glinu
Be_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) berylu
Cr_{2}(SO_{4})_{3} - siarczan (VI) chromu (III)
Sn(NO_{3})_{4} - azotan (V) cyny (IV)
Fe_{2}(SO_{3})_{3} - siarczan (IV) żelaza (III)
Zn(NO_{2})_{2} - azotan (III) cynku.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie