Treść zadania

danielooo

1)Podaj nazwy nastepujacych soli :
MY3(PO4)2
Cr2s3
KBR
Cu2Co3
Agf
Pb3(po4)2
2)podaj wzory nastepijacych soli
Siarczek glinu
Fosforan berylu
Siarczan(6)Chromu(3)
azotan(5)cyny(4)
Siarczan (4)zelaza(3)
azotan (3) cynku

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    Zad 1.
    Mg_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) magnezu

    Cr_{2}S_{3} - siarczek chromu (III)

    KBr - bromek potasu

    Cu_{2}CO_{3} - węglan miedzi (I)

    AgF - fluorek srebra

    Pb_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) ołowiu (II)

    Zad 2.
    Al_{2}S_{3} - siarczek glinu

    Be_{3}(PO_{4})_{2} - fosforan (V) berylu

    Cr_{2}(SO_{4})_{3} - siarczan (VI) chromu (III)

    Sn(NO_{3})_{4} - azotan (V) cyny (IV)

    Fe_{2}(SO_{3})_{3} - siarczan (IV) żelaza (III)

    Zn(NO_{2})_{2} - azotan (III) cynku.

Rozwiązania

Podobne zadania

kasiaxD metody otrzymywania soli Przedmiot: Chemia / Liceum 1 rozwiązanie autor: kasiaxD 3.4.2010 (02:52)
Sandra Wzory i nazwy!!! Przedmiot: Chemia / Liceum 1 rozwiązanie autor: Sandra 24.4.2010 (20:49)
partyka134 zapisz 4 sposoby otrzymywania soli o wzorze FeCl2 Przedmiot: Chemia / Liceum 3 rozwiązania autor: partyka134 27.4.2010 (18:18)
sylwia25 OKRESL RODZAJ WIAZANIA CHEMICZNEGO W NASTEPUJACYCH CZASTECZKACH ;H2O, Przedmiot: Chemia / Liceum 1 rozwiązanie autor: sylwia25 1.5.2010 (11:50)
Greg01 1. Podaj nazwy amin i określ ich rzędowość: a) CH3 – CH2 – CH2 – Przedmiot: Chemia / Liceum 1 rozwiązanie autor: Greg01 15.5.2010 (18:37)

Podobne materiały

Przydatność 75% Logika - nazwy

NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...

Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców

Zapraszam do pobierania załącznika.

Przydatność 55% Nazwy rzeczowników

Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?

Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne

Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji