Treść zadania
Autor: lolcia019 Dodano: 13.5.2012 (12:18)
1. Zaznacz poprawne zdania w zdaniach niepoprawnych popraw błędy
A wildlife expert cames to our school.
My friend wroted some notes on whales and dolphins.
I learnt a lot about changes in animalhabitat
The art class drew some pictures.
We putted up some wildlife posters on the classroom walls.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Przetłumacz Podane zdania na język angielski Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 7 rozwiązań | autor: kusmierzakd 21.4.2010 (18:27) |
Przetłumacz zdania na j angielski : Musisz wyłączyć telefon podczas Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 8 rozwiązań | autor: enigma_-_ 21.4.2010 (19:29) |
przepisz zdania poprawiajac zaznaczone błędy Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tulipann4 22.4.2010 (15:58) |
Ułożyć zdania. Pilne na jutro Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: isia199549 4.5.2010 (19:42) |
przepisz zdania przy użyciu czasowników z tabelki poniżej.Czaswoniki z Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: emilia1587 10.5.2010 (15:31) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Poprawne malowanie obrazów według nauczyciela
Do namalowania obrazu bedą ci potrzebne różne przedmioty tp. a)DO MALOWANIA FARBAMI *pędzelki różnej grubosci *kartka papieru lub wlukna *farby *kubek z woda *i inne do ozdoby np. brokat b)DO MALOWANIA KREDKAMI *kartka papieru *cienkopis do konturów *kredki *inne
Przydatność 65% How important is it to protect wildlife on our planet
I think protect wildlife is very important because we should teach a lot of things. Moneover,world with out wildlife will be very boring. Now TV shows the number of dying animals on the Earth.That's really unhappy information.They are being hunted by people or hunters and dying of losing their habitat.If we destroyed the natural envirnment, the wildlife would go to the end of the world....
Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych
1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...
Przydatność 50% Historia Wybranych Doktryn Politycznie niePoprawnych: Platon
Historia Wybranych Doktryn Politycznie niePoprawnych PLATON Przede wszystkim „Państwo platońskie” (punkt 4, ppkt c.), ale kazał zrobić całego Platona I.O nim: pochodził z rodu szlacheckiego prawdziwe imię Arystokles twórca akademii platońskiej II.Poglądy 1.Nauka o ideach a)Idea, czyli nowy rodzaj bytu Idea – nowy rodzaj bytu (np.: u Platona Idea, u Demokryta...
Przydatność 70% Zdania złożone
Zdania złożone Zdania współrzędne Zdania współrzędne łączne (spójniki: i, oraz, a, ani, to - to, tudzież) _______ _ _ _ _ _______ Zdania współrzędne rozłączne (spójniki: albo, czy, lub, bądź) ______<___>______ Zdania współrzędnie przeciwstawne (spójniki: ale, a, bez, jednak, zaś, natomiast, czyli, to jest) _____>____<_____ Zdania współrzędne...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
magisterka 20.5.2012 (15:42)
A wildlife expert came to our school.
My friend wrote some notes on whales and dolphins.
I learnt a lot about changes in animal habitat
The art class drew some pictures.
We put up some wildlife posters on the classroom walls.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie