Treść zadania
Autor: xxlenkax Dodano: 19.5.2010 (21:41)
Przeprowadz rozmowe z klientem, który przyszedł do twojego biura i prosi cię o inform,acje dotyczące dokumentów i terminów ich składania w celu założenia własnej firmy (każdy z dokumentów w innym terminie)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz list z zażaleniem. Jesteś regularnym klientem miejscowej restauracji. Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ~Karolina 16.2.2012 (20:15) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Wybrane problemy komunikacji z klientem
WYBRANE PROBLEMY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Komunikacja z klientem jest ostatnio bardzo istotnym zagadnieniem. Aby prawidłowo porozumiewać się z klientami, należałoby się w nie zagłębić. Umiejętność poprawnego porozumiewania się ułatwia znacznie kontaktowanie się z innymi ludźmi i dochodzenie z nimi do porozumienia. Po prostu – łatwiej i przyjemniej można zrobić interes....
Przydatność 65% Niemiecki. Dialog w sklepie odzieżowym między klientem a eksedientką.
A: Entschuldigen Sie, ich suche gute T-Shirt. B: Welche Farbe? A: Orange B: Was grosses? A: 38 B: Das hier. A: Wo kann ich anprobieren? B: Da dru"ben links. A: Und passt es gut? B: Ja, sehr gut. Das nehme ich. Was kostet es? A: 10 Euro. A: Bitte. B: Danke schon. A: Auf wiedersehen. B: Auf wiedersehen.
Przydatność 90% Jak rozumiem pracę nawiązywania kontaktów z pojedynczym klientem i grupą
Proces komunikacji rozpoczyna się z chwilą , gdy jeden człowiek mówi do drugiego ponieważ odczuwa taką potrzebę. Rozmowa jest próbą zakomunikowania światu zewnętrznemu tego co dzieje się w naszym wnętrzu. Jedną z podstawowych form kontaktu między ludźmi jest komunikacja interpersonalna, dlatego wykorzystywanie zasad i reguł obowiązujących w tej komunikacji prowadzi do...
Przydatność 85% Umiejętności społeczne potrzebne do nawiązywania kontaktu z klientem.
Kiedy klient przychodzi do salonu fryzjerskiego i oczekuje w poczekalni ,ogromne znaczenie ma pierwsze wrażenie ,jakie zrobi na niej salon i fryzjer. Wrażenie to bardzo często decyduje o zaufaniu i sympatii.Umiejętnoiśc właściwego zachowania się w każdej sytuacji i bogactwo jego form wpływają nie tylko na atmosferę w pracy ,ale również na codzienne kontakty fryzjera z...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie