Treść zadania
Autor: sebol5533 Dodano: 8.4.2012 (21:49)
Kowalski kupił 100szt szamponów w cenie netto 12zł za 1 sztukę.
> Ile musi zapłacić w hurtowni wiedząc że towar ten jest opodatkowany 23% vatem?
Tylko napiszcie mi tak jak pani nasza robiła coś tam pisała np 123zł z 23% i obliczała jakoś tak
Autor edytował treść zadania 8.4.2012 (21:57), dodano
Kowalski kupił 100szt szamponów w cenie netto 12zł za 1 sztukę. > Ile musi zapłacić w hurtowni wiedząc że towar ten jest opodatkowany 23% vatem? Tylko napiszcie mi tak jak pani nasza robiła coś tam pisała np 12zł z 23% i obliczała jakoś tak
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Pan Kowalski sprzedał czereśnie po takiej samej cenie jak pan Nowak.Pod Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: natalia74171 21.4.2010 (13:34) |
SER gouda masa netto 0,430 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: czaarnaa 1.5.2010 (09:07) |
inflacja w polsce w 2000r wynosiła 9%. pan kowalski w styczniu zarabiał Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: midwayy 16.9.2010 (14:42) |
Instalacja w polsce w 2000 roku wyniosła 9% pan kowalski w styczniu 2000 roku Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: paulina0002224 16.9.2010 (19:06) |
Pad przedsiębiorczy kupił w hurtowni 40kg cukierków w cenie 15,60zł za Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: crunk 27.9.2010 (17:09) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 50% Wylicznik Dochodu netto
w załączniku dla programu Excel 2000 spakowane WinACE 2.xx
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 1
Konto usunięte, 8.4.2012 (21:54)
cena bez VAT -u 12zł x 100 szt = 1200zł
cena z VAT-em 23 % z 1200zł = 276zł
cena 100 szt szamponu VAT-em wynosi 1200zł + 276zł = 1476zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
2 0
klara88 8.4.2012 (22:37)
zadanko w załączniku
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie