Treść zadania

arsis006

co robi ten program?


#include <cstdio>
#include <cstdlib>
#include <cmath>

int main () {
float x;

for (x = 0.0; x < 10.0; x=x+(1.0/7.0))
printf ("%f\n", x);

system ("pause");
return 0;
}

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    Ten program powinien dodawać 1/7 do x, startując od zera. kończąc przed 10
    i wypisywać wyniki na ekran.

    W "zwykłym" C, bez C++, zmieniłem #include na:
    #include <stdio.h>
    #include <stdlib.h>
    #include <math.h>
    skompilowałem jako "console application" i na ekranie dostałem:

    =====================
    0.000000
    0.142857
    0.285714
    ............. i tak dalej
    9.714288
    9.857145
    Aby kontynuować, naciśnij dowolny klawisz . . .
    ========================
    Ostatnia linijka jest efektem komendy:

    system ("pause");

    i może być w innym języku, zależy, jak wybierzesz "preferencje projektu"

    Polecam też zmianę warunku końca pętli. Zamiast:

    for (x = 0.0; x < 10.0; x=x+(1.0/7.0))

    użyłbym:

    for (x = 0.0; x < 10.0; x+=(1.0/7.0))

    bo adres do zmiennej x będzie brany tylko raz, co dwukrotnie przyspieszy wykonanie programu. Spytaj o szczegóły nauczyciela informatyki, za dużo pisania, jestem za leniwy. A poza tym to '+=' jest takie ładne i w stylu języka C.

    Wesołych Świąt - Antek

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Od sterydów przez somatotropinę do silikonu czyli czego się nie robi dla olimpijskiego złota

Ilu zawodników u pana w kadrze bierze? - zapytał przy kolacji profesor Kurzbauer. Naprzeciw siedział wiceprezes ogólnopolskiej organizacji jednego ze sportów siłowych. Toczyła się rozmowa o dopingu. - Jak nie biorą, to nie są w kadrze - wyznał wiceprezes. Profesor Roman Kurzbauer, chirurg i kierownik Zakładu Medycyny Sportowej katowickiej AWF, nie zakrztusił się tylko dlatego,...

Przydatność 80% Co ta szkoła robi z człowiekiem?, czyli szkoła z punktu widzenia uczniów / felieton

Co ta szkoła robi z człowiekiem?, czyli szkoła z punktu widzenia uczniów Szkoła przeklęcie każdego. Każdy musi męczyć się z nauką, nauczycielami, ciężkimi pracami domowymi i tylko Bóg wie, czym jeszcze. Rodzice zawsze mówią swoim pociechą ze w szkole nauczą się tego i tamtego, że jest to miejsce wyjątkowe, do którego wszystkie dzieci chcą iść. A my dzieci w to...

Przydatność 50% "A wiesz jak tu się robi karierę?" – monolog współczesnego Vautrina.

A wiesz jak tu się robi karierę? Ty jesteś młody, widać, że jeszcze niedoświadczony. Robisz podstawowy błąd, pytając mnie, starego wyjadacza o radę, ale znaj moje dobre serce – pomogę ci. Przede wszystkim – jak Ty wyglądasz??? Człowiek nie musi być biznesmenem, żeby nim być, wystarczy ci odpowiedni wygląd, żeby kelnerzy w ekskluzywnych restauracjach chuchali na krzesło,...

Przydatność 90% "Człowiek robi się podobny do swojego losu" - uzasadnij myśl Zofii Nałkowskiej, odwołując się do postaci Edypa i innych przykładów literackich.

Przystępując do przedstawienia swojego stanowiska nt. tego kontrowersyjnego cytatu musimy na wstępie zastanowić się nad pojęciem losu człowieka. Często słyszymy, że komuś los sprzyja. Patrzymy przez pryzmat posiadanych dóbr, a nie faktycznej wartości człowieka. Widząc młodego człowieka w drogim samochodzie z sygnetami i łańcuchami uzasadnioną refleksją jest „temu to los...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji