Treść zadania
Autor: ~520n Dodano: 3.4.2012 (23:07)
wyznacz ze wzoru wskazaną wielkośc.
a) v+s/t ; s
b) p=mf ; f
c) f=mgh ; h
d) k= a/r ; r
z kazdego z podanych nizej wzorow wyznacz x.
a) p = abx
b) r = ax/b
c) s = a/bx
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
przekształcanie wzoru. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: anett 8.4.2010 (17:49) |
dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21) |
dane są odcinki o długosciach a i b . wyznacz długosc odcinka c aby trojkąt Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: szaraczek14 21.4.2010 (17:21) |
z podanych niżej wzorów wyznacz a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: gabriela351 22.4.2010 (16:36) |
Przekształcanie wzorów: Wyznacz wskazane wielkości: w nawiasie to co Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 25.4.2010 (10:09) |
Podobne materiały
Przydatność 65% List, w którym wyznacze cele na nowy rok szkolny.
Przysietnica 02.09.2009 Angeliko! Pierwszego września rozpoczęłam nowy rok szkolny. Pamiętam, że jest to dzień szczególny, także z powodu siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Wiem, że wtedy wiele dzieci ie mogło...
Przydatność 60% Idea wzoru do naśladowania - władcy na podstawie "Kroniki" Galla Anonima.
Na początek słów kilka o autorze naszej (polskiej) kroniki. A więc Gall Anonim jest postacią definitywnie tajemniczą. Współcześni wiedzą o nim tylko tyle iż przybył do polski z Galii i był prawdopodobnie mnichem o czym świadczy jego wykształcenie( potrafił pisać). Dlatego pseudonim tego pisarza brzmi właśnie Gall-bo pochodził z Galli i Anonim-bo nie miał imienia. W...
Przydatność 75% Kobieta fascynująca i irytująca. Przedstaw sylwetki wybranych bohaterek literackich, analizując wskazane utwory
„Kobieto! Puchu marny! Ty wietrzna istoto! Postaci twojej zazdroszczą anieli, A duszę gorszą masz, gorszą niżeli” Kobieta od zarania dziejów uważana za uosobienie piękna, wdzięku i wrażliwości, stała się wdzięcznym tematem dzieł literackich. Obok urody i zalet jej charakteru twórcy ukazywali też wady tego „lepszego” rodzaju ludzkiego. Czym mogły fascynować oraz...
Przydatność 80% Porównaj literackie portrety ofiar, interpretując wskazane fragmenty III cz. "Dziadów" A. Mickiewicza i "U nas w Auschwitzu..." T. Borowskiego.
„Dziady” Adama Mickiewicza powstały w XIX w., zaś „U nas w Auschwitzu...” Tadeusza Borowskiego w wieku XX. Mimo że utwory dzieli cała epoka, to można w nich odnaleźć fragmenty zbliżone pod względem omawianych tematów i problemów. Jednym z nich jest sprawa więźniów, wywożonych na Sybir i przetrzymywanych w obozach koncentracyjnych, pozbawianie ich godności i karanie za...
Przydatność 55% Czy wiek XX niesie nowe postrzeganie miłości? Odpowiadając na pytanie, porównaj wiersz Bolesława Leśmiana Dwoje ludzieńków i Granicę Zofii Nałkowskiej. Odnieś wskazane teksty do tradycji motywu, zwróć też uwagę na kreacje kochanków
Literatura wieku XX podjęła wiele tematów: wojny, systemy totalitarne, egzystencjalizm, etyka, losy świata i człowieka oraz inne. W tym wszystkim nie zginęła miłość, choć często nie jest głównym a jednym z wielu równoległych wątków. Dzieje literatury przyzwyczaiły nas do takich toposów związanych z najsilniejszym z uczuć wiążącym ludzi, jak motyw miłości silniejszej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 1
shihanjiu 3.4.2012 (23:14)
a) v+s/t ; s
v=s/t //poprawiam
v=s/t /*t
s=vt
b) p=mf ; f
p=mf /:m
f=p/m
c) f=mgh ; h
f=mgh /:mg
h=f/mg
d) k= a/r ; r
k=a/r /*r
rk=a /:k
r=a/k
a) p = abx
p=abx /:ab
x=p/ab
b) r = ax/b
r=ax/b /*b
rb=ax /:a
x=rb/a
c) s = a/bx
s=a/bx /*x
sx=a/b /:s
x=a/bs
Pozdrawiam
ShihanJiu
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
malgosia27 4.4.2012 (18:39)
a) v+s/t /:v
v=s/t /*t
s=vt
b) p=mf ; f
p=mf /:m
f=p/m
c) f=mgh ; h
f=mgh /:mg
h=f/mg
d) k= a/r ; r
k=a/r /*r
rk=a /:k
r=a/k
a) p = abx
p=abx /:ab
x=p/ab
b) r = ax/b
r=ax/b /*b
rb=ax /:a
x=rb/a
c) s = a/bx
s=a/bx /*x
sx=a/b /:s
x=a/bs
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie