Treść zadania
Autor: patrycjanicnieumi Dodano: 14.3.2012 (14:37)
Hejj bardzo mi pomogliście dzięki ;* Mam drugie zadanie z matematyki : a)17 , 43 m , b) 18 ,50m c) 18 ,05 m , d) 4 ,2 cm , e) 16 ,6 cm , f) 30,1 cm ? Pomożecie mi w tym nie kumam tego bo jestem głupia ! Hah a wy mądrzy plis. To ma być no jutro .
Komentarze do zadania
-
Konto nieaktywne 14.3.2012 (16:22)
O no właśnie .. o co kaman ??
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Zadanie o cukierkach . Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: przemooo70 25.3.2010 (16:34) |
Temat :Zadanie z treścią. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 6 rozwiązań | autor: magdap1999 28.3.2010 (21:05) |
Błagam... BARDZO PROSTE ZADANKA... Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: olusiek16 6.4.2010 (19:33) |
Zadanie z matmy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: krystek12345a 7.4.2010 (15:37) |
zadanie tekstowe Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: GK67 12.4.2010 (17:01) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Dzikie koty
1. Wstęp Koty to zwierzęta występujące na całym świecie z wyjątkiem stref podbiegunowych, które potrafiły przystosować się zarówno do wilgotnych lasów tropikalnych, do sawanny i półpustynni, a także do wysokich gór. Jedyny z kotowatych, udomowiony przez człowieka, to kot domowy oraz częściowo wykorzystywany w łowiectwie - gepard. Na pozostałe polowano aż do...
Przydatność 85% Drugie życie
W każdej instytucji, obok organizacji formalnej istnieje sfera niesformalizowanych stosunków organizacyjnych zwana organizacją nieformalną. W socjologii za organizację nieformalną uważa się „wytwór spontaniczny (. . .) , który porządkuje codzienne życie poza układami sformalizowanymi i który uzupełnia i wypełnia luki w organizacji formalnej” (Szczepański 1972, s. 236.)....
Przydatność 60% Dzikie wysypiska- na przykładzie Szwajcarii
1.Wprowadzenie. Skąd się biorą odpady? Czy znacie inną istotę, która by je wytwarzała? W takim znaczeniu, w jakim my rozumiemy to pojęcie – z pewnością nie. Człowiek zdobył i ucywilizował całą Ziemię, ale postęp niesie za sobą ofiary – nasze środowisko jest jedną z nich. Dziś niewytwarzanie odpadów nie jest możliwe – stały się one nieodłączną...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
rybitwa11 14.3.2012 (15:08)
nie napisałas na jakie jednostki zamienić więc masz kilka rozwiązań i wybierz właściwe
a)17 , 43 m =17,43*100=1743 cm
17,43 m*10=174,3 dm
b) 18 ,50m 18,50*100=1850 cm
18,50m*10=185 dm
c) 18 ,05 m =18,05*100=1805 cm
18,05m*10=180,5dm
d) 4 ,2 cm:10=0,42 dm
4, 2cm*10= 42 mm
4,2cm:100=0,042 m
e) 16 ,6 cm*10=166 mm
16,6 cm:10=1,66dm
16,6cm:100=0,166 m
f). 30,1 cm *10=301 mm
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie