Treść zadania

violka36610

Dokonaj chemicznej charakterystyki 3 wybranych związków organicznych występujących w ludzkim organizmie

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 80% Dokonaj analizy jezyka reklam na wybranych przykładach.

prezentacja maturalna do sciagniecia:)ja dostalam20/20pkt.;)

Przydatność 50% Dokonaj charakterystyki bezrobocia w wybranym regionie. Przedstaw konkretne sposoby walki z bezrobociem.PUW

Zadanie 2 Dokonaj charakterystyki bezrobocia w wybranym regionie. Przedstaw konkretne sposoby walki z bezrobociem. Bezrobocie na Opolszczyźnie rośnie, ale wolniej W marcu liczba osób bez pracy w regionie wzrosła, lecz sytuacja zaczyna się powoli stabilizować. W dwóch powiatach nastąpił nawet niewielki spadek bezrobocia. Jeszcze stanowczo za wcześnie na stwierdzenie, że...

Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....

Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...

Przydatność 55% „Język reklamy (prasa, radio, telewizja). Dokonaj charakterystyki tekstów reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem funkcji przekazów językowych i użytych środków perswazji”.

Jak zapewne wiadomo każdemu z nas ludzi, reklama jest niewątpliwie pewnym rodzajem twórczości i to z zasady takim, który wymaga wszechstronnej wiedzy z wielu dziedzin, do których zaliczyć trzeba przede wszystkim: ekonomię, psychologię oraz lingwistykę. Słowo reklama pochodzi od łacińskiego słowa reclamare, co oznacza hasłowanie, robienie wrzawy. W dawnych...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji