Treść zadania
Autor: majkabalaga Dodano: 4.3.2012 (08:06)
1.Ania idzie do szkły 12 min z pretkośćią 6km\h a nastepnie jeszcze 6 min z pretkoscia 4km\h.Ile kilometrów ma Ania do szkoły.
2.Ola idzie do szkoły 12 min z pretkoscia 5km\h a Janek 10 min z prętkośćia 6km\ h kto ma dalej do szkoły? zapisz obliczenia i odpowiedz. Z góry dziekuje
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
ania wyjechała do schroniska o godz.15.30 a wróciła o 18.10 Podróż w obie Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 13 rozwiązania | autor: izuch 6.4.2010 (14:20) |
Pliss!!!!!!! na jutro, a idzie sie do szkoły na 7:30 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: melissa 26.4.2010 (21:12) |
Szybko podajcie.. Jestem z 10 minut jeszcze na kompie | Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: paulka19984 28.4.2010 (22:35) |
muszę zanieść to do szkoły jeszcze na dziś! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: melissa 7.6.2010 (16:04) |
o godz 10:30 biznesmen stwierdził że do przejechania ma jeszcze 240 km zjaką Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: daro321 16.9.2010 (18:13) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Rola reklamyw przyczyniniu sie do rozwoju firmy a co za tym idzie i do zysków firmy
Reklama towarzyszy nam od zarania cywilizacji. Już w starożytności Fenicjanie, Rzymianie, Grecy i Egipcjanie zachwalali rozmaite produkty, ustawiając na drogach napisy, malując na ścianach domów. Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu. Pojęcie...
Przydatność 50% "Chłopcy, przestańcie, bo się źle bawicie, dla was to igraszka, nam idzie o życie!"
Dawno, dawno temu za górami, za lasami w pięknej dolince król Bartek założył swoje królestwo i umieścił tam swoją kaplice. W mieście wszystkim żyło się dobrze, niczego nie brakowało. Wszyscy ludzie i każde stworzenie nawzajem sobie pomagało. Pewnego dnia władca zebrał swoich rycerzy na naradę, Która przyniosła wiele korzystnych zmian, wielu zaporponowal nową...
Przydatność 65% "Celem poety jest cudowność. Kto nie potrafi zdumiewać niech idzie do stajni."
Barokowi poeci tworzyli niezwykłe i dziwne wiersze. Niezwykłość wierszy wynikała przede wszystkim z ograniczenia treści utworów i rozbudowania form jej wyrazu. W Baroku twórcy starali się szokować i zaskakiwać odbiorcę swoją oryginalnością i formą. Dlatego stworzyli oni nowy styl poetycki przesycony środkami stylistycznymi (porównania, przenośnie, epitety, gry słów,...
Przydatność 75% Jak rozumiesz słowa poety: "Tak oto na obu nogach [...] idzie pan Cogito przez świat zataczając się lekko."?
Słowa poety "Tak oto na obu nogach [...] idzie Pan Cogito przez świat zataczając się lekko" oznaczają, że on często waha się i bardzo różnie postępuje. Spowodowane to jest tym, że ma on dwie osobliwości. Raz przeważa jedna z nich, innym razem druga. Każda z nich nakłania go do czego innego. Jedna powoduje, że chce się bawić i szaleć, a druga, że jest szlachetny, odważny i...
Przydatność 70% Dokonaj interpretacji cytatu „idzie pan Cogito przez świat zataczając się lekko”. Weź pod uwagę cechy, które symbolizują obie nogi pana Cogito.
„Idzie przez świat pan Cogito zataczając się lekko” – jest to cytat z wiersza Z. Herberta, pt. „O dwu nogach pana Cogito”. Bohater tego utworu symbolizuje współczesnego, dojrzałego, a zarazem dziecinnego człowieka. „Dorosły nie jest samobójcą” (A. Minkowski), niby sam decyduje o swoim życiu, lecz zawsze coś go powstrzymuje przed popełnieniem zła. To właśnie czyni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań
0 0
Konto usunięte, 4.3.2012 (10:43)
1)
Wzory
V =s/t to s = V* t
S1 = V1 * t1 = 6km /h * 1/ 5 h = 1,2 km
s2 = V2 * t2 = 4km /h * 1/10 h = 0,4 km '
S =S1 +S2 = 1,2km +0,4m = 1.6km
odpowiedz; Ania ma do szkoły 1,6 km /h
2)
Dane
t1 = 12 min
V1= 5km /h
t2= 10min
V2 = 6km/h
s1 =?
s2=?
Wzory
s =V*t
s1 = 1/5 h * 5km/h = 1km
s2 = 1/6 h * 6km/h = 1km
Odpowiedz; Ola i Janek maja jednakową drogę do szkoły 1 km
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
1 1
morhin 4.3.2012 (10:44)
1. 60min : 12 = 5 6km\h : 5 = 1,2km 60 : 6 = 10
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 1
mil_ka 4.3.2012 (19:09)
Ania 96km 12*6=72 6*4=24 72+24=96km
Ola 60km 12*5=60
Janek60km 10*6=60
mam nadzieje że pomogłam
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
monika36 5.3.2012 (20:49)
1*60:12=5.6kl:5=10
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
Volley 5.3.2012 (21:21)
12min = 1/5 h
1/5h x 6km/h = 1,2km
6min = 1/10h
1/10h x 4km/h = 0,4km
1,2km + 0,4km = 1,6km
2.
s1 = 1/5 h * 5km/h = 1km
s2 = 1/6 h * 6km/h = 1km
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie