Treść zadania

majkabalaga

1.Ania idzie do szkły 12 min z pretkośćią 6km\h a nastepnie jeszcze 6 min z pretkoscia 4km\h.Ile kilometrów ma Ania do szkoły.
2.Ola idzie do szkoły 12 min z pretkoscia 5km\h a Janek 10 min z prętkośćia 6km\ h kto ma dalej do szkoły? zapisz obliczenia i odpowiedz. Z góry dziekuje

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • userphoto

    1)
    Wzory
    V =s/t to s = V* t

    S1 = V1 * t1 = 6km /h * 1/ 5 h = 1,2 km
    s2 = V2 * t2 = 4km /h * 1/10 h = 0,4 km '

    S =S1 +S2 = 1,2km +0,4m = 1.6km
    odpowiedz; Ania ma do szkoły 1,6 km /h

    2)
    Dane
    t1 = 12 min
    V1= 5km /h
    t2= 10min
    V2 = 6km/h
    s1 =?
    s2=?
    Wzory
    s =V*t
    s1 = 1/5 h * 5km/h = 1km
    s2 = 1/6 h * 6km/h = 1km

    Odpowiedz; Ola i Janek maja jednakową drogę do szkoły 1 km

  • userphoto

    1. 60min : 12 = 5 6km\h : 5 = 1,2km 60 : 6 = 10

  • mil_ka

    Ania 96km 12*6=72 6*4=24 72+24=96km
    Ola 60km 12*5=60
    Janek60km 10*6=60

    mam nadzieje że pomogłam

  • userphoto

    1*60:12=5.6kl:5=10

  • Volley

    12min = 1/5 h


    1/5h x 6km/h = 1,2km


    6min = 1/10h


    1/10h x 4km/h = 0,4km


    1,2km + 0,4km = 1,6km



    2.
    s1 = 1/5 h * 5km/h = 1km


    s2 = 1/6 h * 6km/h = 1km

Podobne materiały

Przydatność 60% Rola reklamyw przyczyniniu sie do rozwoju firmy a co za tym idzie i do zysków firmy

Reklama towarzyszy nam od zarania cywilizacji. Już w starożytności Fenicjanie, Rzymianie, Grecy i Egipcjanie zachwalali rozmaite produkty, ustawiając na drogach napisy, malując na ścianach domów. Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu, a próba oszczędzania pieniędzy poprzez redukcję wydatków na reklamę, przypomina zatrzymywanie zegara w celu oszczędzania czasu. Pojęcie...

Przydatność 50% "Chłopcy, przestańcie, bo się źle bawicie, dla was to igraszka, nam idzie o życie!"

Dawno, dawno temu za górami, za lasami w pięknej dolince król Bartek założył swoje królestwo i umieścił tam swoją kaplice. W mieście wszystkim żyło się dobrze, niczego nie brakowało. Wszyscy ludzie i każde stworzenie nawzajem sobie pomagało. Pewnego dnia władca zebrał swoich rycerzy na naradę, Która przyniosła wiele korzystnych zmian, wielu zaporponowal nową...

Przydatność 65% "Celem poety jest cudowność. Kto nie potrafi zdumiewać niech idzie do stajni."

Barokowi poeci tworzyli niezwykłe i dziwne wiersze. Niezwykłość wierszy wynikała przede wszystkim z ograniczenia treści utworów i rozbudowania form jej wyrazu. W Baroku twórcy starali się szokować i zaskakiwać odbiorcę swoją oryginalnością i formą. Dlatego stworzyli oni nowy styl poetycki przesycony środkami stylistycznymi (porównania, przenośnie, epitety, gry słów,...

Przydatność 75% Jak rozumiesz słowa poety: "Tak oto na obu nogach [...] idzie pan Cogito przez świat zataczając się lekko."?

Słowa poety "Tak oto na obu nogach [...] idzie Pan Cogito przez świat zataczając się lekko" oznaczają, że on często waha się i bardzo różnie postępuje. Spowodowane to jest tym, że ma on dwie osobliwości. Raz przeważa jedna z nich, innym razem druga. Każda z nich nakłania go do czego innego. Jedna powoduje, że chce się bawić i szaleć, a druga, że jest szlachetny, odważny i...

Przydatność 70% Dokonaj interpretacji cytatu „idzie pan Cogito przez świat zataczając się lekko”. Weź pod uwagę cechy, które symbolizują obie nogi pana Cogito.

„Idzie przez świat pan Cogito zataczając się lekko” – jest to cytat z wiersza Z. Herberta, pt. „O dwu nogach pana Cogito”. Bohater tego utworu symbolizuje współczesnego, dojrzałego, a zarazem dziecinnego człowieka. „Dorosły nie jest samobójcą” (A. Minkowski), niby sam decyduje o swoim życiu, lecz zawsze coś go powstrzymuje przed popełnieniem zła. To właśnie czyni...

0 odpowiada - 0 ogląda - 5 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji