Komentarze do zadania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Przetłumacz Podane zdania na język angielski Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 7 rozwiązań | autor: kusmierzakd 21.4.2010 (18:27) |
EX. Czasowniki podane w nawiasach zastosuj w czasie Present Simple i Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: uuuooouuu 14.10.2010 (19:53) |
przekształć podane zdania na przeczenia. b)Myparents make Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: maffina 19.10.2010 (14:43) |
Uzupełnij zdania wstawiając podane czasowniki w odpowiedniej formie czasu Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Blondyneczka186 13.11.2010 (18:21) |
Prztłumacz podane w nawiasie części zdań na język angielski. 1. What Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Blondyneczka186 13.11.2010 (18:36) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
0 0
kasia_8115 1.3.2012 (06:49)
b) didn't see
c) weren't lub wasn't
d) didn't have
e) didn't eat
f) didn''t walk
g) didn't buy
h) didn't read
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 0
malwi483 6.3.2012 (16:09)
b. didn't see
c. didn't be
d. didn't have
e. didn't eat
f. didn't walk
g. didn't buy
h. didn't read
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie