Treść zadania
Autor: papaya Dodano: 24.2.2012 (14:09)
"Policzmy to razem 1"
(biała okładka)
strona 190 SPRAWDŹ CZY UMIESZ
zad. 1,2,3,4
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
kasia kupiła 2 czekolady i 3 czekolady mleczne . ile razem miała czekolad? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 6 rozwiązań | autor: mati125325 8.4.2010 (20:56) |
zadania 6,7 strona 216 podręcznik matematyka z plusem 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ada144 19.4.2010 (17:39) |
Pan Jan i pan Kazimierz, hodują gołębie. Mają ich razem 47. Pan Jan ma o Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: dejdus120 21.4.2010 (18:07) |
Basia, Joasia i Kasia zbierają figurki. Mają razem najwyżej 350 . Basia ma Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: archaniol 28.4.2010 (11:33) |
Tomek Sawyer miał pomalować płot razem z trzema kolegami jednak jeden z Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: angelika1 24.5.2010 (17:14) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Strona WWW
Strona WWW, witryna (angielskie WWW page), dokument hipertekstowy (lub nawet hipermedialny) pracowany w języku HTML, udostępniony na widok publiczny w sieci Internet za pomocą usługi WWW w celach informacyjnych, handlowych, propagandowych itp.; sieciowa wizytówka firm i poszczególnych osób (liczba stron WWW przekroczyła już miliard). Usługa WWW (angielskie web service), jedna z...
Przydatność 60% Strona czasownika
Do wyrażania zależności między wykonawcą czynności a jej obiektem służy strona czasownika. Wyróżniamy stronę czynną i bierną. Strona czynna - wyrażona jest czasownikiem w formie osobowej. Do strony czynnej zalicza się również formy zwrotne czasownika - wskazujące na wykonawcę czynności, który jest równocześnie jej przedmiotem, np. Mama się czesze (czesze siebie),...
Przydatność 50% Strona bierna
Ich backe einen Kuchen. Der Kuchen wird (von mir) gebacken. Ich backte / buk einen Kuchen. Der Kuchen wurde (von mir) gebacken. Ich habe einen Kuchen gebacken. Der Kuchen ist (von mir) gebacken worden. Ich hatte einen Kuchen gebacken. Der Kuchen war (von mir) gebacken worden. Ich werde einen Kuchen backen. Der Kuchen wird (von mir) gebacken werden. Man spricht hier Deutsch....
Przydatność 50% Strona bierna - kompendium wiedzy
czas schemat Zdanie ‘normalne’ Strona bierna Present Simple am / is / are + PP She paints the wall. The wall is painted by her. Present Continuous am / is / are+ being + PP She is painting the wall. The wall is being painted by her. Past Simple was / were + PP She painted the wall. The wall was painted by her. Past Continuous was / were + being + PP She was painting the wall. The wall...
Przydatność 50% Passive Voice- strona bierna
Strona bierna jest zbudowana z odpowiedniej formy czasownika ?to be? oraz z trzeciej formy głównego czasownika. Strona bierna jest używana: a) kiedy osoba która przedstawia wydarzenie jest nieznana, nieważna albo znana z kontekstu np. The rubbish is collected by my mother b) kiedy chcemy podkreślić wykonawcę czynności np. This sweater was knitted by my mother. c) by zawiadomienie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
sonar 1.3.2012 (22:14)
zad 1)
- (-3x^2 + 2x - 6) =
= 3x^2 - 2x + 6
Czyli odpowiedź D
zad 2)
-(2x + 1) - (6x - 2) + (5x - 9)=
= -2x - 1 -6x + 2 + 5x - 9=
= -2x - 6x + 5x - 1 + 2 - 9=
= - 3x - 8
Odpowiedź C
zad 3)
a) NIE
- (5x - 3y -7) - (8 + x)=
= - 5x + 3y + 7 - 8 - x=
= - 6x + 3y - 1
- 6x + 3y - 1 nie jest równe -4x + 3y - 1
b) NIE
-(2x - 4y + 1) - (3+ y)=
= -2x + 4y -1 - 3 - y=
= -2x + 3y - 4
-2x + 3y - 4 nie jest równe 2x + 3y - 4
c) TAK
-(3x + 2y - 9) - (x-3) =
= -3x - 2y + 9 -x + 3=
= -4x - 2y + 12
-4x - 2y + 12 jest równe -4x - 2y + 12
d) NIE
- (5x + 8y - 3) - (y + 6) =
= -5x - 8y + 3 - y - 6=
= -5x - 9y - 3
-5x - 9y - 3 nie jest równe -5x + 7y + 1
zad4)
5 - [ - (2x + 3k-1) + (-4x - 2k + 9) ] + (x-k)=
= 5 - [2x - 3k + 1 -4x -2k +9 ] + x - k=
= 5 - [ -2x - 5k +10] + x - k=
= 5 + 2x + 5k - 10 + x - k=
= 3x + 4k- 5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie