Treść zadania

matix1

napisz reklamę związaną z jednym z zapropowanych tematów:
#Kurs wspinaczki skałkowej-obietnica najwspanialszej przygody.
#Szafa grająca - niezapomniane chwile przy muzyce egzotycznej.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 100% Reklamation

Reklamation Lublin, 4.01.2003 Hersteller der Bohrmaschinen Reklamation - Schaden an einer Bohrmaschine Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe am 9.6.2003 in Geschft eine Bohrmaschine im Preis von 200,- DM gekauft. Acht Monate habe ich sie richtig bedient und sie funktionierte sehr gut. Leider musste ich neuerdings an die folgende Strung feststellen : Die Bohrmaschine...

Przydatność 55% Budowle zwizane z transportem

DROGI Sieć rzymskich dróg była starannie rozplanowana, z dogodnie usytuowanymi i dobrze zaopatrzonymi punktami etapowymi na głównych szlakach. Niestety, wraz z upadkiem imperium drogi przestały być należycie konserwowane, co szybko doprowadziło do ich dewastacji. Niektóre znikneły zupełnie, po innych zostały zaledwie nikłe ślady. Jednakże w wielu krajach europejskich osnowę...

Przydatność 70% Napisz wywiad z jednym z bohaterów "Pana Tadeusza" - rozmowa z Hrabią

W tym wydaniu "Gimzetki" opublikujemy wywiad z jednym z bohaterów książki Adama Mickiewicza pt.: "Pan Tadeusz". Naszym rozmówcą będzie Hrabia. Katarzyna Korzeniowska: Dzień dobry Panie Hrabio! Czy poświęcił by Pan chwilkę czytelnikom pisma młodzieżowego "Gimzetka" i odpowiedział na parę moich pytań? Hrabia: Witam serdecznie! Z wielką chęcią...

Przydatność 60% Zalety Reklam

1. Daje możliwość wcześniejszego zorientowania się co do zalet towaru 2. Jest dźwignią handlu 3. dzięki reklamie 1000-E OSÓB MA PRACĘ W AGENCJACH REKLAMOWYCH 4. co jakiś czas pieniądze z reklam w telewizji, np. sieci komórkowych, gazet przeznaczane są na leczenie dzieci i innych osób z ciężkimi chorobami, np. dzień dziecka, Mikołaj, wigilia 5. mobilizują producentów do...

Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji