Treść zadania
Autor: max0595 Dodano: 11.2.2012 (08:42)
DOKONAJ ANALIZY I INTERPRETACJI MONOLOGU KONRADA(GUSTAWA) W III CZEŚCI DZIADÓW. NA PONIEDZIAŁEK.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Na podstawie analizy fragmentu Dżumy Alberta Camusa i Tanga Sławomira Mrożka Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lilix 13.4.2010 (23:37) |
Dokonaj parafrazy tekstu "Do gór i lasów" Jana Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: malenka007 15.4.2010 (15:52) |
bohater tragiczny. dokonaj prezentacji odwolujac sie do wybranego utwory Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: smerfetka600 26.4.2010 (21:54) |
PROSZĘ O pooc w INTERPRETacji i analizie wiersza ,, Na barykady, Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Mona_Lisa23 3.5.2010 (11:25) |
Dokonaj analizy i interpretacji wiersza Juliana Tuwima "Sokrates tańczący" Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: dawido666 16.9.2010 (06:13) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Dokonaj analizy interpretacji „Trenu XI” Jana Kochanowskiego
Dokonaj analizy interpretacji „Trenu XI” Jana Kochanowskiego jako odzwierciedlania buntu bohatera lirycznego wobec ideałów filozoficznych i religijnych Renesansu „Tren XI” jest jednym, z cyklu utworów o charakterze żałobnym, napisanych przez wielkiego polskiego pisarza, okresu renesansu- Jana Kochanowskiego. Poeta ten napisał „Treny” po śmierci swej ukochanej...
Przydatność 75% Dokonaj analizy i interpretacji opowiadania „Zabawa w klucz” Idy Fink
Dokonaj analizy i interpretacji opowiadania „Zabawa w klucz” Idy Fink, zwracając uwagę na sposób ujęcia tematu zagłady Żydów w czasie II wojny światowej. -narrator trzecioosobowy, wszechwiedzący; -opowiada o wydarzeniach z mieszkania ukrywającej się, żydowskiej rodziny; -opowiadanie to sprawia wrażenie bezuczuciowej relacji, jednak nacechowane jest grozą i przeraża;...
Przydatność 55% Dokonaj analizy i interpretacji porównawczej dwóch wierszy: Zbigniewa Herberta "Dedal i Ikar" oraz Stanisława Grochowiaka "Ikar".
Mitologia grecka często fascynowała twórców literackich. Być może dlatego, że zawarte w mitach treści nierzadko są uniwersalne, a więc po odpowiednim zinterpretowaniu odnosić się mogą także do dzisiejszego świata. Wiersze „Dedal i Ikar” Zbigniewa Herberta i „Ikar” Stanisława Grochowiaka także odnoszą się do mitu. Historia o Dedalu i Ikarze, ogólnie znana,...
Przydatność 60% Przedstaw duchowe odrodzenie poety w wierszu "Kowal" L. Saffa. Dokonaj jego interpretacji i analizy.
Wiersz L. Staffa jest odpowiedzią na filozofię Nietzschego i oraz na bierny dekadentyzm. Filozofia ta mówi o tym, że w człowieku ujawnia się siła w chwilach zagrożenia oraz że ludzie powinni być wyzbyci wszelkich uczuć i sentymentów, by mogli przetrwać i być silni. Tytuł przedstawia nam bohatera tego wiersza, "Kowala", który próbuje wykuć swój los tak, by stać sie...
Przydatność 75% „Oda do młodości” Adama Mickiewicza i „Do młodych” Adama Asnyka - dokonaj analizy i interpretacji porównawczej tych dwóch wierszy.
„Odę do młodości” Adama Mickiewicza jak i wiersz Adama Asnyka „Do młodych” można uznać za manifesty literackie, gdyż utwory te wyrażają założenia programowe nadchodzącej epoki, zwiastują nadejście czegoś nowego, innego, a pokolenie wprowadzające tą inność wierzy, że wnosi coś lepszego. Choć pozytywizm wyrósł z przewartościowania podstawowych założeń...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie