Treść zadania
Autor: Werandka1997 Dodano: 10.2.2012 (15:49)
rozwiąż układ równań metodą przeciwnych współczynników i sprawdź otrzymane rozwiązanie
a.
\begin{cases} 3x+2y=2\\-3x+y=10\end{cases}
b.
\begin{cases}3x+2y=5\\2x+2y=2\end{cases}
c.
\begin{cases} x+4y=11\\2x+5y=10\end{cases}
d.
\begin{cases} 4x+5y=-4\\6x+7y=-6\end{cases}
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 5x + 9y = -2 4x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:19) |
rozwiąż układ równan metodą przeciwnych współczyników 6x - 4y = -3 3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: misia0707 29.3.2010 (16:44) |
Rozwiaz uklad rownan metoda podstawowa i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: cukiereczek 15.9.2010 (15:56) |
rozwiń układ równań metoda podstawiania i przeciwnych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: klaudia 27.9.2010 (18:51) |
Rozwiąż układy równań metodą przeciwnych współczynników: a){2x+3y=4 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Dawidos455 24.10.2010 (13:26) |
Podobne materiały
Przydatność 65% 9 metod otrzymywania soli.
1) MEtal + kwas----> Sol + Wodor 2) Tlenk metalu + Kwas----> Sol + Woda 3) Kwas + Wodorotlenek----> Sol + woda 4) Metal + niemetal---> Sol kwasu beztlenowego 5) tlenek metalu + bezwonnik kwasowy--->sol 6) Zasada(wodorotlenek) +bezwonnik kwasowy---> sol + woda 7) Sol 1 + sol 2 --->sol 3 + sol 4 8) Sol 1 + kwas 1 --->sol 2 + kwas 2 9) wodorotlenek 1 + sol 2 ---> wodorotlenek 2 + sol 2
Przydatność 60% 10 metod otrzymywania soli
Kwas+zasada->sól+woda Metal(aktywny)+kwas->sól+H Tl.metalu+kwas->sól+woda Tl.metalu+tl.niemetalu->sól(tlenowa) Zasada+tl.niemetalu->sól(tlenowa)+woda Metal+niemetal->sól(beztlenowa) Sól1+sól2->sól3+sól4 Sól1+kwas->sól(mocna)+kwas Sól1+zasada->sól2+wodorotlenek Sól1+metal(aktywny)->sól2+metal(mniej aktywny)
Przydatność 65% Zastosowanie metod inżynierii genetycznej
Dziedzina biologii zajmująca się zjawiskami dziedziczności i zmienności oraz badaniem praw rządzących między podobieństwem i różnicami indywidualnymi, związanymi z pochodzeniem, nosi nazwę genetyki. Nauka ta powstała w początkach obecnego stulecia i stale niezwykle szybko się rozwija. Obecnie w dużym zakresie wykorzystywana jest w stosunkowo nowej gałęzi nauk zwanej...
Przydatność 75% WDN krótka charakterystka wybranych metod
WDN Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli Czym jest WDN: Pozwala zintegrować nauczycieli (oraz wszystkich pracowników szkoły) wokół wspólnie uznawanych wartości i realizacji wyznaczonych celów. Przenosi odpowiedzialność za życie szkoły z podmiotów zewnętrznych na wewnętrzne (kadrę kierowniczą, radę pedagogiczną, uczniów, rodziców, czyli całą...
Przydatność 60% Charakterystyka metod wychowania, cele wychowawcze
Dla metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej niezbędne jest, ze względów metodycznych i praktycznych, określenie dyrektyw metodycznych traktowanych jako możliwości i propozycje, których dobór zależy od wychowawcy podejmującego każdorazowo decyzję, co do sposobów postępowania wychowawczego. Wychowawca, decydując o doborze metod pracy, staje się twórcą procesów...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
aniam 10.2.2012 (18:02)
a.
{3x+2y=2
{-3x+y=10
------------------- dodajemy stronami
3x+2y-3x+y=2+10
3y=12 dzielimy przez 3
y=4
{3x+2y=2
{y=4
{3x=2-2y
{y=4
{3x=2-2*4
{y=4
{3x=-6 dzielimy przez 3
{y=4
{y=-2
{y=4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
aniam 10.2.2012 (18:47)
d.
{4x+5y=-4 mnozymy przez (-3)
{6x+7y=-6 mnozymy przez 2
{-12x-15y=12
{12x+14y=-12
----------------- dodajemy stronami
-y=0
y=0
{6x+7y=-6
{y=0
{6x=-6-7y
{y=0
{6x=-6-7*0
{y=0
{6x=-6 dzielimy przez 6
{y=0
{x=-1
{y=0
aniam 10.2.2012 (18:43)
c.
{x+4y=11 mnozymy przez 9-2)
{2x+5y=10
{-2x-8y=-22
{2x+5y=10
----------------- dodajemy stronami
-2x-8y+2x+5y=-22+10
-3y=-12 dzielimy przez (-3)
y=4
{x+4y=11
{y=4
{x=11-4y
{y=4
{x=1-4*4
{y=4
{x=-5
{y=4
aniam 10.2.2012 (18:39)
b.
{3x+2y=5
{2x+2y=2 mnozymy przez (-1)
{3x+2y=5
{-2x-2y=-2
-------------- dodajemy stronami
3x+2y-2x-2y=5-2
x=3
{2x+2y=2
{x=3
{2y=2-2y
{x=3
{2y=2-2*3
{x=3
{2y=4 dzielimy przez 2
{x=3
{y=2
{x=3