Treść zadania
Autor: ~ancyk80 Dodano: 8.2.2012 (21:53)
Jak narysować Plan wybranego budynku i jego najbliszego otoczenia w skali 1;3 000 Przyroda
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
galinho 8.2.2012 (23:58)
1: 3000
1cm- 3000 cm
jeden cm na mapie to w rzeczywistości 300 m, odwzoruj swój budynek i otoczenie w pomiejszeniuDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wymień 20 zwierząt i wymień jego rodzaj Przedmiot: Język niemiecki / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: piwo997 5.11.2011 (13:25) |
Mam do napisania mój plan dnia po niemiecku, musi zawierac minimum 10 Przedmiot: Język niemiecki / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: malwa774 3.1.2012 (16:35) |
Cześć, Potrzebuje by ktoś mi poprawnie napisał zadanie z niemieckiego. Jego Przedmiot: Język niemiecki / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: ~Kwa 11.1.2012 (15:02) |
Przetłumacz(na czas perfekt) a. On czytał książkę. b. Jego Przedmiot: Język niemiecki / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ~coscosocoscos 15.5.2013 (21:28) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Korzyści skali
KORZYŚCI SKALI Spis treści 1. Współczesne teorie handlu międzynarodowego a korzyści skali 2.Typy korzyści skali w ujęciu konkurencji monopolistycznej i handlu 3.Handel wewnątrz-gałęziowy 4. Model Ricardo 5. "Paradoks Leontiefa" 1.Współczesne teorie handlu międzynarodowego: A. Teoria neoczynnikowa. Rozwiniecie teorii obfitości zasobów, w teorii obfitości, mówiliśmy o pracy...
Przydatność 75% Projekt termorenowacji budynku mieszkalnego
Cały projekt znajduje się w załączniku, tylko nie zrzynać na pałę raczej wykorzystać jako konspekt do budowy wasnego projektu, zainteresowani zawłaszcza AM bedą wiedzieć o co chodzi, obliczenia banalne więc na boku, źródła podane na końcu w razie kłopotów mozna się do nich odnieść
Przydatność 60% Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa
Otoczenie marketingowe dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub • podmiotowe • procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: • konsumenci (klienci) • konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) • instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy...
Przydatność 50% Analiza otoczenia marketingowa przedsiębiorstwa
Otoczenie marketingowe dzielimy na: •bliższe •dalsze (globalne) lub •podmiotowe •procesowe Otoczenie bliższe – ma charakter głównie podmiotowy. W jego skład wchodzą: •konsumenci (klienci) •konkurenci (czyli inne firmy oferujące te same produkty, bądź zaspokajające te same potrzeby) •instytucje i organizacje okołobiznesowe (banki, firmy ubezpieczeniowe,...
Przydatność 50% Otoczenie, klasyfikacja otoczenia
Otoczenie- obejmuje wszystkie elementy, które nie wchodzą w skład jego wewnętrznego systemu, oddzialywujące na jego stan, lub są poddawane oddzialywaniom Klasyfikacja otoczenia ze względu na dynamikę zmian i sposób zachowań -otoczenie spokojne- zmiany niewielkie, stabilny, charakteryzuje się stałością rozwiązań prawnych i ich przewidywalnością oraz stałością...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
juliaduc 8.2.2012 (22:06)
albo mieć dużą kartke i wszystko pomniejszyć 3 razy powiniście miec to na przyrodzie
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie