Treść zadania
Autor: ~P Packen Dodano: 8.2.2012 (18:59)
zakreśl podane konstrukcje
1.Does Mike go / Did Mike go , too
2.Did he have / had he his girfriend with him ?
3.do you spoke/did you speak to him ?
4.do you talked/did you talk about me ?
5.did he said / did he say that
6.did you get / do you got his phone number ?
Komentarze do zadania
-
Renia18 9.2.2012 (12:10)
1. Did Mike go too.
2.Had he his girlfrend with him?
3.Did you speak to him?
4.Do you talked?
5.Did he said.
6.Do you got his phone number...
Proszę bardzo tylko nie wiem cy ostatnie jest dobrze ;-)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Przetłumacz Podane zdania na język angielski Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 7 rozwiązań | autor: kusmierzakd 21.4.2010 (18:27) |
EX. Czasowniki podane w nawiasach zastosuj w czasie Present Simple i Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: uuuooouuu 14.10.2010 (19:53) |
przekształć podane zdania na przeczenia. b)Myparents make Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: maffina 19.10.2010 (14:43) |
Uzupełnij zdania wstawiając podane czasowniki w odpowiedniej formie czasu Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Blondyneczka186 13.11.2010 (18:21) |
Prztłumacz podane w nawiasie części zdań na język angielski. 1. What Przedmiot: Język angielski / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: Blondyneczka186 13.11.2010 (18:36) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
magisterka 9.2.2012 (12:42)
1. może być i to i to zależy od kontekstu
2.Did he have his girfriend with him ?
3.Did you speak to him ?
4.Did you talk about me ?
5.Did he say that
6.did you get his phone number ?
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie