Treść zadania
Autor: Kochana788 Dodano: 5.2.2012 (10:07)
Muszę ładnie rozpisac ten przykład na tablicy :
Nie podawac samych wyników! :)
I,żeby nie był taki długi...
(-5/6) * (-2,5) * 2 i 2/5 * 2 * (-1) =
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
adamek94 5.2.2012 (11:59)
(-5/6) * (-2,5) * 2 = (-5/6 ) * (-5) = 25/6 = 4 1/6
2/5 * 2 * (-1) = 2/5 *(-2) = - 4/5Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 11.2.2012 (21:32)
(-5/6) * (-2,5) * 2 i 2/5 * 2 * (-1) =
= (-5/6) * (-2 i 5/10) * 12/5 * (-2)=
= (-5/6) * (-25/10) * (-24/5)=
= (-1/1) * (-5/2) * ( -4/1)=
= (-20/2)=
= - 10Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Mnożenie i dzielenie potęg o tych samych podstawach Zad.1 (1/12) do Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: knowme8 7.9.2010 (21:51) |
Praca Domowa (dział mnozenie i dzelenie poteg o tych samych wykładnikach) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Damian56 11.9.2010 (12:29) |
w 26 słoikach jets 6,5 kg miodu.Ile miodu znajduje się w 48 takich samych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: maddziulka 20.11.2010 (16:24) |
w 26 słoikach jest 6,5 kg miodu. Ile miodu znajduje się w takich samych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: bialaskaaaa 21.11.2010 (14:43) |
PROSZĘ TE OBLICZENIA ROZWIĄZAĆ ALE TRZEBA ROZPISAC A NIE TYLKO WYNIK!!! a) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zolwczerwonolicy 10.1.2011 (16:13) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Nasze myśli twórcami nas samych
Nasze myśli tworzą rzeczywistość która nas otacza. Najlepiej zdać sobie sprawę z tego faktu jak najwcześniej. To my sami, nikt inny, jesteśmy odpowiedzialni za to jak żyjemy, co o sobie myślimy i jak spostrzegamy innych ludzi i świat. Warto więc wziąć swój sposób myślenia pod uwagę. Spróbujmy teraz obserwować swoje myśli i nie utożsamiać się z nimi. Przeważnie myślimy...
Przydatność 70% W cierpieniu poznajemy samych siebie
Cierpienie kojarzymy z czymś złym. Staramy się go unikać oraz szukamy innego sposobu osiągnięcia jakiegoś celu bez przeżywania przykrości. Niestety nie zastanawiamy się nad tym, że nasze boleści uświadamiają nas o samych sobie. W cierpieniu poznajemy samych siebie lepiej, poznajemy jacy jesteśmy naprawdę. Cierpienie można znosić na rozmaite sposoby; można się z nim...
Przydatność 70% Dlaczego warto wracać do tych samych książek?
"... wtedy przychodzą krytycy i filozofowie, aby przesłanie artysty wytłumaczyć. Największym wrogiem sztuki jest opinia zbiorowa, w każdym ze swych licznych przejawów. Herbert Read, Sztuka i człowiek" Panuje opinia, że moje pokolenie do książek sięga sporadycznie, prawie w ogóle, niemal wyłącznie wtedy, gdy jest do tego zmuszone. Mówi się, że w społeczeństwie...
Przydatność 60% Dlaczego warto wracać do tych samych książek?
Trzeba wracać do tych samych książek – co do tego nie ma wątpliwości. Należy się tylko zastanowić, dlaczego jest to tak istotne. Celem tej pracy jest przedstawienie pozytywnych aspektów powrotu do literatury. Słowo „wracać” zawarte w temacie mojej rozprawki można tłumaczyć dwojako. Najpierw nasuwa się na myśl „czytanie po raz kolejny danej książki”, ale po...
Przydatność 75% Opis sytuacji - Zdjęcie tablicy z pomnika Kopernika - "Kamienie na szaniec" A. Kamiński
11 lutego, Warszawa. Róg ruchliwych ulic. Jest jeszcze ciemno. Na ulicach pustki. Na przeciwko Komendy Głównej granatowej policji stoi pomnik Kopernika. Na pomniku widoczna jest tablica hitlerowska. Jest wcześnie rano. Wtem do pomnika podchodzi młody chłopiec. Dryblas, wysoki, szczupły, o niebieskich oczach i płowej czuprynie. Wspina się na stopień cokołu. Dotyka śruby. Odkręca...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
1 0
gosia1977 5.2.2012 (15:04)
(-5/6) * (-2,5) * 2 i 2/5 * 2 * (-1) = (-5/6) * 5 * 12/5 =-2/1 * 5=-10
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie