Treść zadania
Autor: CykCyk Dodano: 31.1.2012 (20:10)
1.Punkty A i B są dwoma wierzchołkami kwadratu , wyznacz dł . jego przekątnej
A=(-3,4) B=(-2,6)
2.punkty ABCD sa kolejnymi wierzcholkami kwadratu. wyznacz jego pole i dlugosc boku gdy
A=-1,3 B=4,-2
3.punkty ABC sa wierzcholkami trojkata rownobocznego oblicz wysokosc i pole gdy
A=-1,3 B=-2,-1
prosze o pomoc,chcialabym miec wzor do tych 3 jak zrobic a reszte juz ogarne sama
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
wierzchołkami trójkąta ABC są punkty: A=(-2,-1)B=(6,1) C=(7,10) napisz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: agatka 29.3.2010 (09:25) |
Dany jest trójkąt o wierzchołkach A=(-4, 2) B=(0,4) C=(6,-4) a) wyznacz Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: MartaGrzeszczak1 29.3.2010 (17:43) |
Punkty A=(-1,3) i C=(7,9) są przeciwległymi wierzchołkami prostokąta ABCD. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: iwona5000 17.4.2010 (11:34) |
punkty A=(-3,2) B=(5,-2) C=(4,3) są kolejnymi wierzchołkami trapezu ABCD o Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: aluszacedro 12.4.2010 (15:26) |
wyznacz wszystkie liczby a i b dla których równanie ax - 4b = 2x = 8 nie Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: nikola29 15.4.2010 (19:01) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Podnoszenie do kwadratu liczb z końcówką "5"
Aby podnieść (w pamięci) do kwadratu liczby zakończone cyfrą "5", należy wykonać następujące operacje:
1. Końcowe cyfry wyniku, to będzie "25";
2. Początkowe cyfry otrzymujemy mnożąc liczbę utworzoną z początkowych cyfr (bez końcowej piątki) podnoszonej do kwadratu liczby przez liczbę o jeden większą.
Dokładniej wyjaśnią to przykłady:
35^2 =...
Przydatność 65% List, w którym wyznacze cele na nowy rok szkolny.
Przysietnica 02.09.2009 Angeliko! Pierwszego września rozpoczęłam nowy rok szkolny. Pamiętam, że jest to dzień szczególny, także z powodu siedemdziesiątej rocznicy wybuchu II Wojny Światowej. Wiem, że wtedy wiele dzieci ie mogło...
Przydatność 80% Moje refleksje o świecie inspirowane dwoma wierszami.
Rola poezji w naszym życiu jest ogromna. Dosyć często zdarza się jednak, że zupełnie nie zdajemy sobie z tego sprawy. Zapatrzeni w samych siebie biegniemy do przodu, ku nowym wydarzeniom, nie oglądając się w tył. Poeci jednak nie próżnują. To oni w głównej mierze tworzą historię, która nas otacza. I to właśnie oni potrafią ją perfidnie zmienić, zatuszować pewne fakty,...
Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą podstawiania.
{ x - y = 2 2x + y = -2 - wyznaczamy jedną niewiadomą z któregoś równania { x = 2 + y 2x + y = -2 - podstawiamy wyznaczone wyrażenie do drugiego równania układu { x = 2 + y 2(2 + y) + y = -2 - rozwiązujemy równanie z jedną niewiadomą { x = 2 + y 4 + 3y = -2 { x = 2 + y 3y = -6 |: 3 { x = 2 + y y = -2 - podstawiamy wyliczoną...
Przydatność 60% Rozwiązywanie układów równań pierwszego stopnia z dwoma niewiadomymi metodą wyznaczników.
W – wyznacznik główny Wx – wyznacznik x Wy – wyznacznik y { a x + b y = c d x + e y = f | a b | W= | d e | = a * e – d * b | c b | Wx= | f e | = c * e – f * b | a c | Wy= | d f | = a * f – d * c x = Wx/W = c * e – f * b / a * e – d * b y = Wv/W = a * f – d * c / a * e – d * b przykład:...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
Jeff8 1.2.2012 (09:22)
Rozwiązanie w załączniku
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie