Treść zadania
Autor: geniurz Dodano: 15.1.2012 (16:56)
1)wynik otrzymamy (a⁻²)³:a⁻⁵
2) Pierwsza rata stanowi 9% ceny roweru,jest równa 189zł Rower kosztuje?
3)Różnica log₃9-log₃1 równa się ?
4)Liczba 8
---------- wynosi?
√3-1
5) 6x liczby x jest równe 9 wtedy x= ?
6)Iloraz 32⁻³:(0,125)⁴ równa sie
7)O liczbie x wiadomo ze log₃x=9 Zatem x równa się?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
PILNE!! 100 g jogurtu natiralnego zawiera 158 mg wapnia co stanowi 20 % Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 13.5.2010 (15:36) |
(√2-1) do sześcianu pierwsza odp najwyżej punktowana pilne Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: czarnulka0710 22.9.2010 (21:42) |
do ceny mieszkania doliczono 7% wat w wysokości 8400zł jaka jest cena netto Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: silka123 4.10.2010 (21:06) |
po dwóch kolejnych obniżkach ceny pewnego towaru o 20% i 15% cena Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Blueberry_1 10.10.2010 (19:16) |
Po dwukrotnej podwyżce ceny towaru, za każdym razem o ten sam procent, jego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: kingus94 12.10.2010 (16:58) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
rybitwa11 15.1.2012 (17:15)
rozw w zał
Załączniki
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie