Treść zadania
Autor: ~micha Dodano: 15.12.2011 (15:42)
Dzieci wybrały 15 obrazków do powiedzenia w klasie . na każdej ścianie zawiesiły po dwie duże i trzy małe obrazki . na ilu ścianach zawiesiły dzieci obrazki ???? PROSZE POMUŚCIE
Komentarze do zadania
-
emilka27 15.12.2011 (15:59)
Wychodzi na to że dzieci powiesiły na jednej ścianie 5 obrazków
Czyli 15 : 5 = 3
Odp.Dzieci powiesiły obrazki na trzech ścianach.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
mirkaj1 15.12.2011 (23:12)
3 + 2 = 5
15 : 5 = 3
Dzieci powiesiły po 5 obrazów na trzech ścianachDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
sonar 16.12.2011 (23:51)
liczba obrazków do powieszenia -> 15
liczba dużych obrazków powieszonych na jednej ścianie -> 2
liczba małych obrazków powieszonych na jednej ścianie -> 3
ilość ścian udekorowanych obrazkami -> ?
15 : ( 2 + 3) =
= 15 : 5 =
= 3
Odp. Dzieci zawiesiły obrazki na 3 ścianach.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
w szkole jest 1293 dziewczynki i o 2 razy więcej chłopców. Ile jest dzieci Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 10 rozwiązań | autor: asia20522 16.9.2010 (12:17) |
W klasie VI a jest 30 uczniów. na wycieczkę jechała jedna szósta tej klasy. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Konto usunięte 28.9.2010 (18:03) |
W klasie Va jest 13 dziewcząt i 14 chlopcow.W klasie Vb jest o 3 uczniow mniej Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: alien4271 3.10.2010 (15:08) |
w klasie Va jest 13 dziewczynek i 14 chłopców.W klasie Vb jest o 3 uczniów Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: juska1311 4.10.2010 (14:19) |
W trzech klasach piątych było 85 uczniów. W klasie 5a było o 2 uczniów Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: marta99 6.10.2010 (17:47) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Powiedzenia
1. Poeta nascitur, orator fit. (Poetą się rodzi, a mówcą staje.) 2. Homo ad intellegendum et agendum natus est. (Człowiek urodził się do myślenia i działania.) Terencjusz 3. Homo totiens moritur quotiens amittit suos. (Człowiek tylekroć umiera, ilekroć traci swoich bliskich.) 4. Multi famam, conscientiam pauci verentur. (Wielu obawia się opinii, niewielu...
Przydatność 75% Sayings/Powiedzenia
Its never too late to lern-Na naukę nigdy nie jest za późno! You learn by mistakes-Człowiek uczy sie na błędach. The difference between men and boys lies in the price of toys-Różnica pomiędzy mężczyznami i chłopcami polega na cenie zabawek. Crime doesn"t pay- Zbrodnia nie popłaca. There"s no place like home-WSzedzie dobrze, ale w domu najlepiej. Home, sweet home.-NIe ma jak w...
Przydatność 90% Notatka z lektury Dorota Ekiert- Grabowska „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej”
Autorka książki pt.: „Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej” w rozdziale pierwszym zaznacza, że dla dzieci w wieku szkolnym głównymi grupami społecznymi są rodzina, klasa szkolna i inne grupy rówieśnicze. To właśnie tam młode jednostki szukają akceptacji. Ekiert- Grabowska wyjaśnia co kryje się pod pojęciem grupa. Pisze, że „ o grupie możemy mówić,...
Przydatność 55% Rola zajęć muzycznych i plastycznych w kształtowaniu wrażliwości i wartości estetycznych dzieci w klasie pierwszej
SPIS TREŚCI str. 1. Wstęp 2. Rozdział I Analiza tematu jako problemu- objaśnienia terminologiczne w ujęciu różnych autorów. 3. Rozdział II Wpływ zajęć muzycznych i plastycznych na rozwój dziecka w kl.1 4.Rozdział III Rodzaje i przykłady gier i zabaw muzycznych w kształtowaniu wartości estetycznych. 5.Rozdział IV Twórcza aktywność dzieci...
Przydatność 65% Zwroty, powiedzenia i przysłowia,grigos locuciones y refranes
A i B Ani mnie to ziebi,ani grzeje - Esto me deja fresco Apetyt rosnie w miare jedzenia - El apetito viene comiendo Bez racy nie ma kolaczy - No hay atajo sin tabajo / lo gue vale,cuesta Bez rozlewu krwi - Sin derramar sangre Bez zadnego ale - Sin poner peros / sin poner reparos Biednemu zawsze wiatr w oczy - Al pobre,el sol se lo come Biedny jak mysz koscielna - Mas pobre que una...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
1 0
kasiol10 15.12.2011 (16:04)
Jeśli dzieci na każdej ścianie powieśły 2 duże i 3 małe musimy obliczyć ile obrazków powiesiły na jednej ścianie (w tym przypadku to 3 +2=5). To nie koniec. Jeśli na jednej ściane powiesiły 5 obrazków to musimy 15 : przez 5 (15:5=3)
Działanie:
3+2=5
15:5=3
Odp.:Dzieci powiesiły obrazki na 3 ścianach.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie