Treść zadania
Autor: kiniu90 Dodano: 6.12.2011 (19:41)
Do podanych czasowników utwórz rzeczowniki
prosić-
wyrazić-
poważać-
poznać-
rozszerzyć-
rozpatrzyć-
zwiedzić-
zapoznać-
zorganizować-
uzupełnić-
wypoczywać-
załączyć-
za zrobione zadanie Bardzo Dziękuje
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
Krzysiuu 6.12.2011 (21:37)
prośba
wyrażenie
powaga/poważanie
poznanie/poznawanie
rozszerzenie
rozpatrzenie
zwiedzanie
zapoznanie
zorganizowanie
uzupełnienie
wypoczynek
załącznikDodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Sformułuj własny komentarz do wiersza , rozwijając jedną z podanych myśli. a) W Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: TraMpEk 22.4.2010 (18:25) |
UłoŻYĆ opowiadanie z podanych wyrazów . POmoooCy !! Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: jusia00 4.5.2010 (17:49) |
Z podanych zdań wypisz orzeczenia i podziel je na czasownikowe i imienne: Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 11.5.2010 (15:19) |
Z podanych zdań wypisz orzeczenia i podziel je na czasownikowe i Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: iverson 11.5.2010 (20:09) |
Z podanych zdań wypisz orzeczenia i podziel je na czasownikowe i Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 11.5.2010 (20:25) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Rzeczowniki żywotne i nieżywotne
Rzeczowniki dzielimy na: - żywotne - takie, które nazywają istoty żyjące, czyli ludzi i zwierzęta, np. kucharz, pies, a także uosobione pojęcia i wyobrażenia, takie jak krasnoludek czy anioł - nieżywotne - takie, które nazywają przedmioty, rośliny, czy czynności, stany, zjawiska, np. stół, stokrotka, słuchanie, znużenie, śnieg.
Przydatność 80% Plural forms + rules (rzeczowniki w liczbie mnogiej + regółki )
Wszystko w załączniku w fomie ładnej tabeleczki ;-)
Przydatność 55% Przygotowanie do sprawdzianu. How much, How many , some any, rzeczowniki policzalnie i nie policzalne.
Unit. 7 Frightened ? przestraszony Excited - podekscytowany Surprised ? zdumiony Angry - zły Puzzled - zakłopotany, zdziwiony Worried ? zmartwiony Bored - znudzony Oh dear. What?s up ? You?ll see! The first conditional Future simple (will czasownik) if present simple If Present Simple , Future Simple(will czasownik) They will go on a trip if he earns some Money. Pojadą w...
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
2 0
MajusiaFun 6.12.2011 (19:49)
prośba
wyrażenie
powaga/poważanie
poznanie/poznawanie
rozszerzenie
rozpatrzenie
zwiedzanie
zapoznanie
zorganizowanie
uzupełnienie
wypoczynek
załączanie/załącznik
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie