Treść zadania
Autor: nikoola1O Dodano: 24.11.2011 (18:48)
siema . :D słuchajcie mam mały problem ponieważ nie umiem zrobić takiego zadania :
wpisz znak > lub < :
17 59 i 25 82
258 631 i 151 398
11 465 i 98 4228
są to ułamki wiec np . 17 59 to siedemnaście pięćdziesiątych dziewiątych , kumacie . ? XD
proszę o pomoc , uratujcie mnie przed banią . !!!
z góry dziękuje .
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
muerti 24.11.2011 (19:01)
17 59 < 25 82
258 631 < 151 398
11 465 > 98 4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
agaczilla21 24.11.2011 (19:09)
17 59 < 25 82
258 631 >151 398
11 465 i>98 4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
Konto usunięte, 24.11.2011 (19:12)
17 / 59 < 25/ 82
258/631 > 151/ 398
11/465 > 98/ 4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
MagdaPabich 26.11.2011 (11:10)
17 59 < 25 82
258 631 < 151 398
11 465 > 98 4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
martin123456789 27.11.2011 (16:43)
17, 59<25 ,82
258, 631>151,398
11, 465<98,4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
-
patgla7 27.11.2011 (18:03)
17 59 < 25 82
258 631 < 151 398
11 465 > 98 4228Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
pomocy nie umiem!!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 17 rozwiązań | autor: aneta98765 5.5.2010 (21:58) |
Mam wieeeeeeeeeeeeelki problem oto zadanie 1369000 * 9 - ( 16744 podzielić Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 11 rozwiązań | autor: Adoo11 6.5.2010 (20:02) |
BARDZO WIELKI PROBLEM Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 10 rozwiązań | autor: Adoo11 7.5.2010 (13:55) |
zadanie dla trzeciej klasy kto tego nie zrobi jest bałwanem Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: nikola 24.5.2010 (14:40) |
Diagramy procentowe (kto nie zrobi tego do 19.00 to..) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: sarusia995 25.5.2010 (18:00) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Umiem wykorzystać każdą chwilę!-Carpe diem
Powiedzenie "carpe diem"-chwytaj dzień towarzyszy nam na co dzień i spotykamy się z nim na każdym kroku. Czy to w szkole,czy w pracy,telewizji-jest wszędzie. Uważam,że każdy człowiek powinien mądrze zagospodarować swój czas "by nie odkryć tuż przed śmiercią,że nie umiał żyć". Dzień powinniśmy mieć zawsze udany,a gdy czegoś nie zrobimy i ciężko nam z tym żyć,to...
Przydatność 65% Inteligencja - co to takiego?
W psychologii inteligencja to swoisty zespól zdolności umysłowych umożliwiających jednostce sprawne korzystanie z nabytej wiedzy oraz skuteczne zachowanie się wobec nowych zadań i warunków życia. Pojęcie inteligencji w psychologii służy głównie do określania poziomu ogólnej sprawności intelektualnej ludzi. Od końca XIX wieku podejmowano liczne próby określenia istoty...
Przydatność 80% Anoreksja, co to takiego?
Anoreksja, czyli jadłowstręt psychiczny często nazywa się „chorobą odchudzających się”, ale wbrew temu potocznemu określeniu, przyczyna choroby jest o wiele bardziej złożona niż proste pragnienie utraty wagi. Prowadzi także, w odróżnieniu od racjonalnej diety odchudzającej, do bardzo silnego uzależnienia psychicznego. Anoreksja jest poważnym problemem polegającym na braku...
Przydatność 60% Życie- co to takiego?
Czym jest życie? Wielu ludzi zapewne zadaje sobie to na pozór łatwe pytanie. Postaram się, więc na nie odpowiedzieć. „Nasze życie to walka” – tymi oto słowy Eurypides określił nasz los. Czy jest to jednak prawdą? W pewnym sensie tak. Otóż każdy człowiek ma swoje problemy, niepowodzenia, wymiar zadań, z którymi musi się zmierzyć. Jest to jego powinnością. Myślę, że...
Przydatność 55% Rehabilitacja, co to takiego?
Rehabilitacja. Jest prawie tak stara jak ludzkość. Zasady i metody stosowane obecnie w leczeniu usprawniającym mają wiekowe tradycje. W czasach współczesnych, w których podziwiamy wspaniałe osiągnięcia naukowe, zwłaszcza w dziedzinie techniki, często zapomina się o tym, że na całokształt tych osiągnięć składa się doświadczenie lat, a nawet wieków. Rehabilitacja w swym...
0 odpowiada - 0 ogląda - 9 rozwiązań
2 0
sonar 24.11.2011 (20:49)
17/59 ........... < ................25/82
można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis
1394/4838............ <................1475/3848
258/631............... <...............151/398
można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis
25284/251138.......... < ..............95281/251138
11/465 ............... > .................98/4228
można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis
46508/1966020..................... > .........................45507/1966020
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie