Treść zadania

nikoola1O

siema . :D słuchajcie mam mały problem ponieważ nie umiem zrobić takiego zadania :

wpisz znak > lub < :
17 59 i 25 82
258 631 i 151 398
11 465 i 98 4228

są to ułamki wiec np . 17 59 to siedemnaście pięćdziesiątych dziewiątych , kumacie . ? XD


proszę o pomoc , uratujcie mnie przed banią . !!!
z góry dziękuje .

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    17/59 ........... < ................25/82

    można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis


    1394/4838............ <................1475/3848




    258/631............... <...............151/398

    można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis

    25284/251138.......... < ..............95281/251138



    11/465 ............... > .................98/4228

    można sprowadzić te ułamki do wspólnego mianownika i wtedy otrzymamy taki zapis

    46508/1966020..................... > .........................45507/1966020

Rozwiązania

Podobne zadania

aneta98765 pomocy nie umiem!!!! Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 17 rozwiązań autor: aneta98765 5.5.2010 (21:58)
Adoo11 Mam wieeeeeeeeeeeeelki problem oto zadanie 1369000 * 9 - ( 16744 podzielić Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 11 rozwiązań autor: Adoo11 6.5.2010 (20:02)
Adoo11 BARDZO WIELKI PROBLEM Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 10 rozwiązań autor: Adoo11 7.5.2010 (13:55)
nikola zadanie dla trzeciej klasy kto tego nie zrobi jest bałwanem Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: nikola 24.5.2010 (14:40)
sarusia995 Diagramy procentowe (kto nie zrobi tego do 19.00 to..) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: sarusia995 25.5.2010 (18:00)

Podobne materiały

Przydatność 75% Umiem wykorzystać każdą chwilę!-Carpe diem

Powiedzenie "carpe diem"-chwytaj dzień towarzyszy nam na co dzień i spotykamy się z nim na każdym kroku. Czy to w szkole,czy w pracy,telewizji-jest wszędzie. Uważam,że każdy człowiek powinien mądrze zagospodarować swój czas "by nie odkryć tuż przed śmiercią,że nie umiał żyć". Dzień powinniśmy mieć zawsze udany,a gdy czegoś nie zrobimy i ciężko nam z tym żyć,to...

Przydatność 65% Inteligencja - co to takiego?

W psychologii inteligencja to swoisty zespól zdolności umysłowych umożliwiających jednostce sprawne korzystanie z nabytej wiedzy oraz skuteczne zachowanie się wobec nowych zadań i warunków życia. Pojęcie inteligencji w psychologii służy głównie do określania poziomu ogólnej sprawności intelektualnej ludzi. Od końca XIX wieku podejmowano liczne próby określenia istoty...

Przydatność 80% Anoreksja, co to takiego?

Anoreksja, czyli jadłowstręt psychiczny często nazywa się „chorobą odchudzających się”, ale wbrew temu potocznemu określeniu, przyczyna choroby jest o wiele bardziej złożona niż proste pragnienie utraty wagi. Prowadzi także, w odróżnieniu od racjonalnej diety odchudzającej, do bardzo silnego uzależnienia psychicznego. Anoreksja jest poważnym problemem polegającym na braku...

Przydatność 60% Życie- co to takiego?

Czym jest życie? Wielu ludzi zapewne zadaje sobie to na pozór łatwe pytanie. Postaram się, więc na nie odpowiedzieć. „Nasze życie to walka” – tymi oto słowy Eurypides określił nasz los. Czy jest to jednak prawdą? W pewnym sensie tak. Otóż każdy człowiek ma swoje problemy, niepowodzenia, wymiar zadań, z którymi musi się zmierzyć. Jest to jego powinnością. Myślę, że...

Przydatność 55% Rehabilitacja, co to takiego?

Rehabilitacja. Jest prawie tak stara jak ludzkość. Zasady i metody stosowane obecnie w leczeniu usprawniającym mają wiekowe tradycje. W czasach współczesnych, w których podziwiamy wspaniałe osiągnięcia naukowe, zwłaszcza w dziedzinie techniki, często zapomina się o tym, że na całokształt tych osiągnięć składa się doświadczenie lat, a nawet wieków. Rehabilitacja w swym...

0 odpowiada - 0 ogląda - 9 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji