Treść zadania

bertika

1.Oblicz wartość wyrażenia: 3,6-1,5*0,5
2.Oblicz iloczyn liczb:6 i 1,5
3.Podaj,jakim ułamkiem można zastąpić zapis ,, czterdzieści procent "
4.Wykonaj sposobem pisemnym mnożenie: 0,52*0,7

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1. 3,6-1,5*0,5=2,1*0,5=1,05
    2. 6*1,5=9 ( iloczyn to wynik mnożenia )
    3. 40/100
    4. 0,52*0,7=0,364 ( mam nadzieję, że będziesz umiała to wykonać pod kreską )

Rozwiązania

  • AlanEvelyn

    w załącznikach rozwiązania

    przy okazji, ewamisia zrobiła błąd w 1szym, bo najpierw idzie mnożenie, czyli 1.5*0.5 a dopiero od 3.6 odejmujemy wynik wcześniejszego mnożenia

    liczę na naj ;)

    Załączniki

  • sonar

    zad1)

    3,6-1,5*0,5=

    = 3,6 - 0,75=

    = 2,85





    zad2)

    6 *1,5= 9

    lub

    6 * 1,5=

    =6 * 1 + 6 * 0,5=

    = 6 + 3 =

    = 9



    zad3)

    40 % = 4/100 = 0,4


    zad 4)

    """"""0,52
    """"" * 0,7
    ----------------
    """" 0,364

Podobne zadania

Nieznany Oblicz bok kwadratu którego obwód jest równy obwodowi prostokąta o Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: Konto usunięte 29.3.2010 (18:52)
Oliwieta Oblicz Pole Prostokąta. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 16 rozwiązań autor: Oliwieta 13.4.2010 (15:24)
olika12 Kurtka po obniżce o 10%kosztuje 630zł oblicz cene kurtki przed obniżką Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: olika12 18.4.2010 (20:45)
zania77 boki kwadratu mają po 5 cm ,oblicz obwód kwadratu? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 20 rozwiązań autor: zania77 19.4.2010 (07:56)
Jumpa Oblicz Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: Jumpa 19.4.2010 (20:27)

Podobne materiały

Przydatność 60% Warto ściągać?

W poniższej pracy wyrażę swoje stanowisko wobec szkolnego zwyczaju podpowiadania i ściągania. Nie jestem za ani przeciw, jednak wolę to głębiej przeanalizować. Ściąganie, według mnie wcale nie jest czymś złym. Każdemu zdarza się nie nauczyć, czy zapomnieć odrobić pracy domowej. Wtedy mamy do dyspozycji tak zwane „kropki” – możliwość nieprzygotowania. Ale co zrobić,...

Przydatność 75% Warto czy nie warto wagarować?

Warto czy nie warto wagarować? Na to pytanie uczniowie odpowiadają różnie. Jedni mówią, że dzięki wagarom nie dostaną jedynki, lecz niektórzy uważają inaczej. Opuszczając lekcje tracimy nowe wiadomości, które przydadzą się nam prędzej czy póżniej. Wagarując nie chodzimy na lekcje, przez to nie mamy pojęcia na różne temety. Mamy nieobecności...

Przydatność 55% Warto (nie warto) mieć własną biblioteczkę

W dzisiejszych czasach czytanie książek powoli zanika. Wiele nowoczesnych sprzętów takich jak telewizor, komputer czy radio, wspomaganych przez specjalne programy, zdecydowanie umilają nasz wolny czas. Umożliwiają nam także szybki, tani przepływ informacji. W wielu domach nie istnieją już półki zapełnione lekturami. Moim zdaniem warto jest mieć własną biblioteczkę....

Przydatność 60% Czy warto mówić prawdę? Czy warto kłamać?

Prawda czy kłamstwo lepsze? Osoby które nie raz już skłamały i im uszło bez żadnych tłumaczeń, odpowiedziały by, że kłamstwo jest lepsze niż wiarygodna prawda. Nikt chyba nie toleruje kłamstwa, ale prawda przeplata się z kłamstwem. Pierwszym moim argumentem będzie ?wolno kłamać ale z umiarem? - każdy człowiek popełnia błędy i uczy się na nich, czasem człowiek zrobił...

Przydatność 60% Czy warto ogladac telewizje ?

Telewizja jest środkiem masowego przekazu informacji towarzyszącym nam codziennie, od wczesnych porannych godzin kiedy budzimy się, aż do późnego wieczora kiedy można zrelaksować się przy ciekawym filmie. Ale czy rzeczywiście, spędzanie wolnego czasu przed telewizorem jest dla nas aż tak wartościowym zajęciem ? Uważam, że tak. Pierwszym ważnym argumentem jest to, że telewizja...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji