Treść zadania

~bartek

definicje marketingu

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    marketing to zyskowne zaspokojenie potrzeb odbiorców. Dla różnych określeń marketingu wspólnie jest stwierdzenie, iż jest to działalność, która polega na rozwiązywaniu kształtowaniu i zaspokojeniu potrzeb odbiorców, co z jednej strony daje korzyść samym odbiorcom, z drugiej jednak zapewnia korzyści ekonomiczne firmie: zysk i ekspansję rynkową. Marketing zakłada więc patrzenie na działalność gospodarczą z pozycji odbiorcy, oferowanie tego, co chce on kupić, nie zaś z pozycji producenta: co może, chce czy wygodnie mu wytwarzać. Inaczej mówiąc, marketing to produkowanie tego, co może być sprzedane, nie zaś usiłowanie sprzedania tego, co morze być wytworzone.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 100% Definicje

1. LINIA OGRANICZENIA BUDŻETOWEGO 2. FUNKCJA UŻYTECZNOŚC 3. I PRAWO GOSSENA 4. II PRAWO GOSSENA 5. POPYT W SENSIE MARSHALLA Pełny tekst w załączniku

Przydatność 50% Definicje

Definicja jest to, najogólniej rzecz biorąc, wypowiedź o określonym kształcie, w której informuje się o znaczeniu wyrażenia językowego drogą wskazania innego wyrażenia przynależącego do danego języka i posiadającego w danym języku to samo znaczenie co wyrażenie, którego znaczenie poszukujemy. Słowo „definicja” ma dwa zasadniczo różne znaczenia. Z jednej strony,...

Przydatność 70% Definicje

1. Wszechocean-są to wszyskie oceany na Ziemi złączone ze sobą. 2. Wyspa-jest to obszar otoczony ze wszystkich stron wodą, ale mniejszy od Australii. 3. Archipelag-to grupa wysp leżących blisko siebie, mających to samo pochodzenie i podobną budowę geologiczną. 4. Niziny-rozległe obszary równinne, faliste lub pagórkowate położone na wysokości od 0 do 300 m. n.p.m. 5....

Przydatność 55% Podstawy marketingu

PODSTAWY MARKETINGU Najważniejsze pojęcia marketingu CZYM JEST MARKETING W literaturze podawanych jest wiele definicji marketingu, oto niektóre z nich: 1. Dostarczanie właściwych towarów i usług właściwym odbiorcom, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, po właściwej cenie i przy użyciu właściwych środków...

Przydatność 50% Podstawy marketingu

ISTOTA MARKETINGU Pola działania współczesnego marketingu 1. Przestrzeń Aktywności Przedsiębiorstw, czyli wszystko to co się dzieje w przedsiębiorstwie 2. Obszar decyzji konsumentów 3. Przestrzeń Funkcjonowania Rynku Definicje marketingowe W. Stanton „ Marketing jest to system aktywności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi. Ustala ich cenę, promuje je i...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji