Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne materiały
Przydatność 100% Definicje
1. LINIA OGRANICZENIA BUDŻETOWEGO 2. FUNKCJA UŻYTECZNOŚC 3. I PRAWO GOSSENA 4. II PRAWO GOSSENA 5. POPYT W SENSIE MARSHALLA Pełny tekst w załączniku
Przydatność 50% Definicje
Definicja jest to, najogólniej rzecz biorąc, wypowiedź o określonym kształcie, w której informuje się o znaczeniu wyrażenia językowego drogą wskazania innego wyrażenia przynależącego do danego języka i posiadającego w danym języku to samo znaczenie co wyrażenie, którego znaczenie poszukujemy. Słowo „definicja” ma dwa zasadniczo różne znaczenia. Z jednej strony,...
Przydatność 70% Definicje
1. Wszechocean-są to wszyskie oceany na Ziemi złączone ze sobą. 2. Wyspa-jest to obszar otoczony ze wszystkich stron wodą, ale mniejszy od Australii. 3. Archipelag-to grupa wysp leżących blisko siebie, mających to samo pochodzenie i podobną budowę geologiczną. 4. Niziny-rozległe obszary równinne, faliste lub pagórkowate położone na wysokości od 0 do 300 m. n.p.m. 5....
Przydatność 55% Podstawy marketingu
PODSTAWY MARKETINGU Najważniejsze pojęcia marketingu CZYM JEST MARKETING W literaturze podawanych jest wiele definicji marketingu, oto niektóre z nich: 1. Dostarczanie właściwych towarów i usług właściwym odbiorcom, we właściwym miejscu i o właściwym czasie, po właściwej cenie i przy użyciu właściwych środków...
Przydatność 50% Podstawy marketingu
ISTOTA MARKETINGU Pola działania współczesnego marketingu 1. Przestrzeń Aktywności Przedsiębiorstw, czyli wszystko to co się dzieje w przedsiębiorstwie 2. Obszar decyzji konsumentów 3. Przestrzeń Funkcjonowania Rynku Definicje marketingowe W. Stanton „ Marketing jest to system aktywności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi. Ustala ich cenę, promuje je i...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
patroxxxd 29.11.2011 (23:33)
marketing to zyskowne zaspokojenie potrzeb odbiorców. Dla różnych określeń marketingu wspólnie jest stwierdzenie, iż jest to działalność, która polega na rozwiązywaniu kształtowaniu i zaspokojeniu potrzeb odbiorców, co z jednej strony daje korzyść samym odbiorcom, z drugiej jednak zapewnia korzyści ekonomiczne firmie: zysk i ekspansję rynkową. Marketing zakłada więc patrzenie na działalność gospodarczą z pozycji odbiorcy, oferowanie tego, co chce on kupić, nie zaś z pozycji producenta: co może, chce czy wygodnie mu wytwarzać. Inaczej mówiąc, marketing to produkowanie tego, co może być sprzedane, nie zaś usiłowanie sprzedania tego, co morze być wytworzone.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie