Treść zadania
Autor: bartila Dodano: 20.11.2011 (21:15)
Sprowadz podane ułamki do wspólnego mianownika(postaraj się znależć możliwie najmniejszy wspólny mianownik: a)1/2 i 1/3, 3/5 i 1/4 , 5/6 i 3/10 , 2/7 i 2/3 ,4/11 i 3/4 ,b) 4/9 i 5/12 , 5/6 i 3/8 , 7/10 i 4/15 , 5/8 i 7/12 , 7/20 i 11/25 ,c) 3/4 i 7/12 , 6/13 i 2/39 , 1/2 , 2/3 i 5/6 , 3/4, 2/5 i 7/10 , 1/2, 2/3 i 5/10
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
podane liczby zamień na ułamki dziesietne ;ja to zapisalam 9inaczej bo na Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: marreena365 4.5.2010 (15:52) |
wpisz brakujące znaki : : lub . tak , aby otrzymac podane wyniki.4 4 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: izik585 18.5.2010 (17:47) |
wyraz podane wielkości a. w cm 8mm , 2cm,6mm,25cm1mm b. w metrach Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: krzysiekdeik 25.5.2010 (16:58) |
napisz co najmniejdwoma sposobami,w postaci wyrażeń dwumianowyhc,podane wielkośc Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Konto usunięte 13.6.2010 (13:03) |
Zapisz podane liczby w postaci ułamków dziesietnych... (I tu czeba Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: patka0008 22.9.2010 (21:35) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .
Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...
Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.
"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...
Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....
Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty
Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...
Przydatność 70% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.
Jan Onufry Zagłoba to z calą pewnością najbardziej pozytywna postać „Potopu” Henryka Sienkiewicza. Mimo swojego komizmu, odznacza się również ogromną inteligencją, a także uosabia cechy typowego XVII-wiecznego Sarmaty. We fragmencie przemowy Zagłoby w Kiejdanach, która odbyła się przed zdradą Radziwiłła, bardzo wyraźnie widać przywódcze zdolności...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
sonar 20.11.2011 (22:13)
a)
1/2 i 1/3
wspólny mianownik -> 6
3/6 i 2/6
3/5 i 1/4
wspólny mianownik -> 20
12/20 i 5/20
5/6 i 3/10
wspólny mianownik -> 30
25/30 i 9/30
2/7 i 2/3
wspólny mianownik -> 21
6/21 i 14/21
4/11 i 3/4
wspólny mianownik
16/44 I 33/44
b)
4/9 i 5/12
wspólny mianownik -> 36
16/36 i 15/36
5/6 i 3/8
wspólny mianownik -> 24
20/24 i 9/24
7/10 i 4/15
wspólny mianownik -> 30
21/30 i 8/30
5/8 i 7/12
wspólny mianownik -> 24
15/24 i 14/24
7/20 i 11/25
wspólny mianownik -> 100
35/100 i 44/100
c)
3/4 i 7/12
wspólny mianownik -> 12
9/12 i 7/12
6/13 i 2/39
wspólny mianownik -> 39
18/39 i 2/39
1/2 , 2/3 i 5/6 ,
wspólny mianownik -> 6
3/6 , 4/6 i 5/6
3/4, 2/5 i 7/10
wspólny mianownik -> 20
15/20 , 8/20 i 14/20
1/2, 2/3 i 5/10
wspólny mianownik -> 30
15/30 , 20/30 i 15/30
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie