Treść zadania

agusm20

uzuprlnij kryteria podzialu map :


ogolnogeograficzne np. topograficzne ., krajobrazowe - i tu wpisac kryterium podzilu map
tematyczne np. przyrodnicze spoleczno-gospodarcze - -//-
wielkoskalowe np. topograficzne - -//-
srednioskalowe np. samochodowe -//-
maloskalowe np. swiata w atlasie geograficznym - -//-

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

Laser921 Wskaż podstawowoe zmiany podzialu polityczno0gospodarczego świata. Przedmiot: Geografia / Liceum 1 rozwiązanie autor: Laser921 31.5.2010 (19:01)

Podobne materiały

Przydatność 75% Kryteria oceny sztuki.

W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest znaleźć granicę przebiegającą między kiczem a prawdziwym dziełem. Dzieje się tak z tego powodu, że w sztuce współczesnej coraz bardziej liczy się oryginalność i bujna wyobraźnia aniżeli doskonały warsztat i talent artysty. Jednak niezmienne we wszystkich przypadkach jest jedno: wrażliwość twórców oraz przesłanie, które chce on...

Przydatność 80% Kryteria oceny rentowności przedsiębiorstwa

Według jakich kryteriów będziemy oceniać efektywność i rentowność przedsiębiorstwa Podstawowymi miernikami, stosowanymi w pionowej analizie rachunku wyników, są wskaźniki zyskowności. Ich konstrukcja jest bardzo prosta: zysk z danego poziomu dzielimy przez wartość przychodów ze sprzedaży, otrzymując odpowiednią stopę zysku (stopa zysku ze sprzedaży, stopa zysku z...

Przydatność 75% Kryteria podziału historii jako nauki.

Kryteria podziału historii jako nauki: a) ze względu na czas wydarzenia, np.: -starożytność (ok. połowy XXXV w. p.n.e. do 476r.), -średniowiecze (od 476r. do 1453r.), -czasy nowożytne (od 1453r. do 1914r.), -historia najnowsza (od 1914r. do 2007r.), b) ze względu na zasięg terytorialny opisywanych zdarzeń, np.: -historia świata (historia powszechna), -historia kontynentu,...

Przydatność 75% Segmentacja rynku, kryteria segmentacji, segmenty,

1.Segmentacja rynku – podział rynku wg. Określonych kryteriów na jednorodne grupy nabywców. Proces segmentacji pozwala przede wszystkim stworzyć obraz wzorcowego klienta wraz z jego potrzebami, problemami i zachowaniami. 2.Kryteria segmentacji rynku a) geograficzno – kontynentalne ( kraj, miejsce zamieszkania, wielkość miasta, gęstość zaludnienia, klimat, zanieczyszczenia) b)...

Przydatność 50% Jakie są kryteria oceny postępowania i ludzi

Nie wartościujemy ludzi. Nie rozdzielamy ich na kategorie. Nie sortujemy, nie przebieramy. Wszystkich traktujemy tak samo szczerze. Jesteśmy wobec wszystkich tak samo lojalni. Wobec tych samych osób zachowujemy się zawsze tak samo. Spokojne jest nasze serce, uspokojone są nasze myśli gdy na myśl wracają przeszłości tabuny. Dawno nie byłem w tym sklepie. Może dlatego, że jest...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji