Treść zadania
Autor: gozmonia Dodano: 14.11.2011 (10:43)
Ułóż zdania/pytania/przeczenia z podanych wyrazów pamiętając o wszystkich regułach:
1.teachers/smoke/not/our/at school
2.we/cinema/on Friday/usually/go
3. David/horse/?/ride
4.you/football/after school/play/every day/?
5. Kate/tomatoes/like/not
6. you/?/lunch/usually/have/at 1:30
7. Mary/baseball/like
8.wash/Peter/every morning/his face
9.every day/watch TV/Peter.
10.Kate/not/eat/often/fruit
11.Have/we/today/homework/?
12.friends/my/near/live/not/my house
13.Alice/Mike/and/to work/walk/always
14.Jack/home/at 8:00/live
15.Alice/Mike/in the evening/relax/every day.
16.uniform/Jack/wear/not/school
17.Juan/Carmen/and/live/?/in Madrid
18.every evening/Harry/?/watch TV
19.to school/usually/by bus/go/I
20.snow/never/it/in Egypt
21/live/Sam/that house/in
22.early/Carol/get up/every day
23.Jim/Helen/and/go/often/to the theatre
24.you/?/often/in the shower/sing
25Tina/the bus/sometimes/miss/to school
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
z podanych wyrazów ułóż zdania w czasie present continuous 1. you / go Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: dawid1991 22.9.2010 (22:08) |
POMOCY PROSZĘ muszę ułożyć dialog , korzystajac z podanych Przedmiot: Język angielski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: 2809aw 1.12.2010 (17:03) |
1. Odmiana czasownika "to be" (być) we wszystkich osobach liczby Przedmiot: Język angielski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: ircia37 14.12.2010 (15:27) |
PODSTAWOWYM, DAJ NAJ !! Z podanych słow ułóż prawdziwe zdania i napisz Przedmiot: Język angielski / Liceum | 3 rozwiązania | autor: kochanamisia162 8.2.2011 (19:42) |
Z podanych wyrazów ułóż zdania mówiące o obowiązkach przedstawicieli Przedmiot: Język angielski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: misia2835722 14.2.2011 (11:13) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie