Treść zadania

smarzyk

nie wszystkie dzieci mają szczęśliwe dzieciństwo

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 85% Dzieci alkoholików.

Dzieci, które wychowują się w rodzinach, w których ktoś nadużywa napojów alkoholowych, żyją z poczuciem zagrożenia, cierpią i uczą się szczególnych sposobów postępowania, które im utrudniają życie. Są często ofiarami przemocy psychicznej i fizycznej, a nieraz stają się również ofiarami nadużyć seksualnych. Jest ich w Polsce więcej niż 2 miliony. · Wiele dzieci...

Przydatność 50% Rodzina, dzieci

BABCIA – GRAND – MERE –[ GRĄ MER] BAJKA – CONTE –[ KĄT] BRAT – FRERE –[ FREZ] BRATANEK – NEVEU – [NYWY] BRATANICA – NIECE –[ NIES] CIOTKA – TANTE – [TĄT] CÓRKA – FILLE – [FIJ] CZYTAĆ – LIRE – [LIR] DZIADEK – GRAND – PERE – [ GRĄ PER ] DZIECKO – ENFANT- [ĄFĄ] KUZYN – COUSIN [ KUZĘ] LALKA – POUPEE [ PUPE ] LICEUM – LYCEE –...

Przydatność 50% „Zdziczałe dzieci”

?Zdziczałe dzici? Przychodzimy na świat jako potencjalne istoty społeczne. Po urodzeniu i przez kilka następnych lat jesteśmy całkowicie uzależnieni od innych, którzy przyczyniają się do tego aby zaspokoić nasze podstawowe potrzeby biologiczne. Dojrzała istota ludzka jest rezultatem nieprzerwanego procesu społecznej interakcji, który pozwolił jej rozwinąć tożsamość,...

Przydatność 80% Dzieci mają dzieci. Plaga ciąż wśród nastolatek.

Dzieci mają dzieci. Plaga ciąż wśród nastolatek. Aleksandra lat 15 moja koleżanka z czasów podstawówki. Wysoka, mądra dziewczyna z porządnego domu. Jedna z lepszych uczennic łódzkiego gimnazjum. Czy zawiodła swoich bliskich? Dziś trzyma na rękach 4 miesięczną Gosię. Co raz częściej młodzież współżyje, nie liczy się z konsekwencjami, jakie mogą temu towarzyszyć....

Przydatność 75% Wpływ reklam na dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak każdy inny film. Dopiero w wieku szkolnym zaczynają rozumieć, co jest ich celem, a także różnicować reklamy z punktu widzenia tego, co reklamują, dla kogo produkt jest przeznaczony, co im się w reklamie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji