Treść zadania

beata400

Po okresie promocji cenę każdego towaru podwyższono o 0,25 ceny
-Lodówka 956,99zł kwota podwyżki...... cena po podwyżce....
-Mikser 379,90zł kwota popdwyżki.... cena po podwyżce...
-Suszarka 79,99 zł. kwota podwyżki.... cena po podwyżce...-Piekarnik 899,99zł. kwota podwyżki.... cena po podwyżce.....

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    Lodowka- kwota podwyzki 956,99 * 0,25 = 239,25zl cena po podwyzce 956,99 + 239,25 = 1196,25
    Mikser - ----------''------------ 379,90 * 0,25 = 94,98 ----------''------------- 379,90 + 94,98 = 474,88
    Suszarka ----------''---------- 79,99 * 0,25 = 20 -------------------''----------- 79,99 + 20 = 99,99
    Piekarni --------------''--------- 899,99 * 0,25 = 225 ---------------''--------------- 899,99 + 225 = 1124,99

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Swoboda przepływu towaru

Swoboda przepływu towarów Podstawową zasadą rządzącą obrotem towarowym pomiędzy państwami członkowskimi UE jest zasada swobody przepływu towarów. Oznacza ona, że na obszarze państw członkowskich UE towary mogą być przemieszczane bez jakichkolwiek utrudnień. Nie ma bowiem żadnych kontroli w obrocie między państwami członkowskimi, a jednocześnie towar wprowadzony legalnie...

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Efektywność promocji

wyklad o efektywności promocji

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji