Treść zadania

beata400

Na wyprzedaży obniżono ceny towarów.Podaj ceny po obniżce w zaokrągleniu do 0,01zł.
-sos chili 17,35 obniżka o 0,25 ceny
-sok pomidorowy 4,05 zł. obniżka o 0,5 ceny
-Żurek 6,35 zł. obniżka o 0,75 ceny
-Konserwa mięsna 9,99 zł. obniżka o 0,50 ceny
-Masło 19,99zł za kg. obniżka o 0,1 ceny

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1)
    sos chili 17,35 obniżka o 0,25 ceny


    17,35 zł - 17,35 zł * 0,25=

    = 17,35 - 4,3375 zł=

    = 13,0125 zł ~ 13,01 zł


    Po obniżce ten sos będzie kosztować 13,01 zł.




    2)
    sok pomidorowy 4,05 zł. obniżka o 0,5 ceny


    4,05 zł - 4,05 zł * 0,5 =

    = 4,05 zł - 13,0125 zł =

    = 2,025 zł ~ 2,03 zł


    Po obniżce ten sok będzie kosztować 2,03 zł.




    3)
    Żurek 6,35 zł. obniżka o 0,75 ceny


    6,35 zł - 6,35 zł * 0,75 =

    = 6,35 zł - 4,7625 zł =

    =1,5875 zł ~ 1,59 zł


    Po obniżce żurek będzie kosztować 1,59 zł




    4)
    Konserwa mięsna 9,99 zł. obniżka o 0,50 ceny

    9,99 zł - 9,99zł * 0,5 =

    = 9,99 zł - 4,995 zł=

    = 4,995 zł ~ 5,00 zł


    Po obniżce konserwa mięsna będzie kosztować 5,00 zł




    5)
    Masło 19,99zł za kg. obniżka o 0,1 ceny

    19,99 zł - 19,99 zł * 0,1 =

    = 19,99 zł - 1,999 zł =

    = 17,991 zł ~ 17,99 zł


    Po obniżce kilogram tego masła będzie kosztować 17,99 zł.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...

Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?

Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji