Treść zadania

SexualnaXxX

pewien produkt kosztował 2400zł. jego cena początkowo wsrosła i wynosiła 5/4 starej ceny,a nastepnie zmalała 3/4nowej ceny Końcowa cena tego produku wynosiła

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    2400/4=600
    5*600=3000
    3000/4=750
    750*3=2250zł

    Odp:. Końcowa cena produktu wyniosła 2250zł.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% Pojęcie Marketingu, Marketingu Mix, Narzędzia maketingu mix, produkt, cena, dystrybucja, promocja

Pojęcie marketingu przez wiele osób jest pojmowane w różny sposób i posiada parę definicji, ale każda z nich sprowadza się do wspólnego mianownik a mianowicie do tego że marketing stworzyli ludzie na własne potrzeby w celu lepszej sprzedaży wyprodukowanego przez siebie dobra lub usługi. Jedno z pojęć marketingu przedstawił Philip Kotler. Według niego marketingiem nazywamy...

Przydatność 65% Cena

Patrz załącznik - ściąga gotowa do druku:)

Przydatność 65% Cena

CENA - czyli ilość pieniędzy, który musi wydać nabywca z związku z zakupem określonego produktu, jest jednym zważniejszych elementów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Gdy na rynku występuje dużo konkurencyjnych produktów, które zaspokajają tę samą potrzebe, klijent może zrezygnować z jednego produktu na rzecz innego,...

Przydatność 65% Cena

CENA, ilość pieniędzy, za którą można nabyć jednostkę towaru, dobra lub usługi; zmiany ceny są środkiem, za pomocą którego w procesie konkurencji zostaje określona w gospodarce wolnorynkowej alokacja zasobów. Cena detaliczna, cena sprzedaży w handlu detalicznym; obejmuje cenę hurtową, zwiększoną o marżę detaliczną; cena hurtowa, cena sprzedaży przedsiębiorstw handlu...

Przydatność 75% Cena minimalna, cena maksymalna

CENA MINIMALNA - to cena urzędowa, poniżej której nie wolno sprzedawać danego towaru. Ustalenie ceny minimalnej następuje na wniosek producentów; jest ona zawsze wyższa od ceny równowagi. Wprowadzenie ceny minimalnej wymaga równoczesnego przeciwdziałania zmniejszeniu popytu na rynku CENA MAKSYMALNA - to cena urzędowa, powyżej której nie mogą być zawierane transakcje na dane...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji