Treść zadania
Autor: wypro Dodano: 2.11.2011 (18:20)
W czasie promocji obniżono o 20% ceny wszystkich produktów w sklepie. Śledzie kosztują teraz 3 zl 4 gr. Ile kosztowały przed ogłoszeniem promocji
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
-
sonar 9.11.2011 (19:42)
cena śledzi po obniżce -> 3 zł 4 gr= 3,04 zł
cena śledzi przed obniżką -> x
wysokość obniżki -> 20 %
obecna wartość śledzi -> 80 % ceny początkowej
80 % -> 3,04 zł
100 % -> x
x= 100 % * 3,04 zł / 80 % ( procenty się skrócą)
x= 304 zł/ 80
x= 3,8 zł
spr.
20 % = 0,2
3,8 zł - 0,2 * 3,8 zł=
= 3,8 zł - 0,76 zł =
= 3,04 zł
Przed podwyżką śledzie kosztowały 3,8 zł.Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
Podobne zadania
Wody słone stanowią 97,4% wszystkich wód,wody słodkie tylko 2,6%.Oblicz,ile Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: tablicamendelejewa 7.4.2010 (17:14) |
Po obniżce ceny o 15% magnetowid kosztuje 5100zł. O ile zł obniżono cenę Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:19) |
Suma długości wszystkich krawędzi każdego z trzech graniastosłupów Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kajka9955 14.4.2010 (18:47) |
krawędz sześcianu ma 3n cm. oblicz sumę długości wszystkich krawędzi Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: aleksandra 14.4.2010 (19:47) |
cena kilograma gruszek jest o 75% wyższa od ceny kilograma jabłek. Za 5 kg Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: iverson 28.4.2010 (10:26) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Efektywność promocji
wyklad o efektywności promocji
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
scooli81 2.11.2011 (18:28)
obniżono , czyli 100-20=80%
\frac{3,04*100}{80}=\frac{304}{80}=3,80...tyle kosztowały przed obniżżką
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie