Treść zadania
Autor: ~termig Dodano: 26.10.2011 (19:35)
Jak nalezy rozumiec 3 wykrzykniki na koncu zdania i czy taka pisownia nie swiadczy o braku kultury?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Pisownia partykóły Nie z różnymi cześciami mowy Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Siema_Eniu 29.3.2010 (18:29) |
Przeredaguj podane zdania, tak aby pozbyć się frazeologizmów .... Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: anahi09 29.3.2010 (18:56) |
Proszę w miarę szybciutko :) Wiec tak: wypisz czesci mowy i zdania :D. 1. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: noszekalosze 8.4.2010 (21:06) |
Ułóż zdania z rzeczownikiem WYNALAZEK w funkcji dopełnienia. Zadbaj oto, by Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: klaudia5595 16.4.2010 (15:32) |
jaka to cz zdania? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: tulipann4 22.4.2010 (17:51) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Pisownia a wymowa
PRONUNCIA E SCRITTURA ( WYMOWA A PISOWNIA ) Wymowa spółgłosek B D F L M N P R T V nigdy nie ulega zmianie np. BALENO, BANDIERO, BANANA, BOTTONE, BURRO, BELLO, ABITO, FIORE Po Q następuje zawsze litera U i wymawiamy je KŁ np. QUATTRO, QUARANTA, QUADRO, QUESTO, QUI, RELIQUIA, QUINTA V odpowiada polskiemu W np. vento (wento) Literze H nie odpowiada żaden dźwięk np. ho (o),...
Przydatność 70% Pisownia z Nie
Pisownia 1. Pisownia partykuły nie z różnymi częściami mowy to jedno z trudniejszych zagadnień ortograficznych. I choć poświęca mu się w szkole dużo czasu, wielu użytkowników języka polskiego nie potrafi sobie poradzić z problemem „razem czy osobno?”. Ci, którzy się wahają, zanim sięgną do słownika ortograficznego, by przewertować go w poszukiwaniu rozwiązania,...
Przydatność 75% Pisownia rz i ż
Zasady pisowni rz i ż Rz piszemy, gdy w wyrazach wymienia się na r, np.: rowerzysta - rower, na komputerze - komputer, dworzec - dworca. Rz piszemy w zakończeniach wyrazów: * arz * erz * mierz * mistrz np.: bramkarz, pisarz, harcerz, rycerz, ciśnieniomierz, Sandomierz, burmistrz, zegarmistrz. Rz piszemy po spółgłoskach: b, p, d, t, g, k, ch, j, w, np.:...
Przydatność 60% Pisownia ó i u
1. gdy wymienia się w innych formach tego samego wyrazu lub w innych wyrazach na: o, e, a np.: stół - stoły wiózł - wiozę trójka - troje przyjaciółka - przyjaciel niósł - niesie siódmy - siedem skrót - skracać mówić - mawiać powtórzyć - powtarzać Ó niewymienne (wybór) chór, porównanie, skóra, córka, pójść, sójka, czółno, póki,...
Przydatność 80% Pisownia u i ó
U piszemy w zakończeniach rzeczowników: un unek uchna uszka uszek uch us usia zwiastun, podaruek, córuchna, staruszka, łańcuszek, maluch, raptus, mamusia. U piszemy w czasownikach zakończonych na: uj ujesz uje np.: maluję, malujesz, maluje, wędruję, wędrujesz, wędruje. U piszemy w czasownikach typu: czuć, kuć,...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
rybitwa11 26.10.2011 (22:18)
Trzy wykrzykniki na końcu zdania oznaczają ważność podanych w tym zdaniu informacji. Jeśli treść zdania nie jest obraźliwa, to nie można z liczby wykrzykników wnioskować o braku kultury piszącego. Nalezy przy tym pamiętać, że taką formę stosuje się w korespondencji prywatnej pomiędzy bliskimi osobami. Nie do pomyslenia jest stosowanie takiej formy w pismach oficjalnych i do przełożonych. Niedopuszczalne jest pisanie z błędami ortograficznymi.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie