Treść zadania
Autor: Weraaa32 Dodano: 25.10.2011 (20:08)
Strategie cenowe w turystyce.
Do podanych strategii dopisz charakterystykę produktu turystycznego.
-Strategia najwyższej jakości
-Strategia średniej wartości
-Strategia oszczędności
-Strategia wysokiej wartości, strategia superokazji i strategia dobrej okazij
-Strategia przeładowania, strategia zdzierstwa i strategia pozornej oszczędności
PROSSZEEE OOO POMOCYYY TO WAŻNE MAM TO NA JUTRO AA NIE UMIEM ZUPEŁNIE TEGO ZROBIĆ;(
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Do podanego niżej hasła dopisz kojarzące się z nim słowa,rozpoczynające Przedmiot: Przedsiębiorczość / Liceum | 2 rozwiązania | autor: ~Czarnool 30.4.2013 (18:17) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Cena, strategie cenowe.
Cena: - wstępnie ustalona zapłata za określone świadczenia - koszty, które muszą być przeniesione w przypadku zakupu - wyrzeczenia ponoszone przez korzystającego w celu otrzymania wartości, której wybór lub usługę reprezentuje - cokolwiek z czego dana osoba musi zrezygnować w zamian za jednostkę danego dobra lub usług - pieniężny wyraz wartości i cena równa się...
Przydatność 70% Marketing- Strategie cenowe
Strategia najwyzszej jakosci- stosowana przez przed które oferuja swoje produkty osobom o wysokich dochodach. Wysoka jakosc produktu za która gotowe sa zapłacic wysoka cene Strategia sredniej wartosci-stosowana przez te przed które oferuja produkty sredniej jakosci po srednich cenach Strategia oszczednosci- stosowana przez przed które oferuja swoje produkty osobom o niskich dochodach-...
Przydatność 60% Cena - pojęcie, jej funkcje, strategie cenowe, negocjacja cen, narzędzia polityki cen
Cena to ilość pieniędzy jaką musi wydać nabywca w związku z zakupem produktu; suma pieniędzy za którą oferujący produkt przedsiębiorca gotowy jest go sprzedać. Czynniki wpływające na poziom cen: -oczekiwania nabywców -istniejący na rynku popyt na produkt -koszty przedsiębiorstwa i koszty wytwarzania produktu -ceny podobnych produktów zaspokajających tę samą potrzebę...
Przydatność 65% Strategie
1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie – sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza do dokonania wyboru – autonomia decyzyjna tzn. władanie środkami do realizacji...
Przydatność 75% Strategie marketingowe
Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie