Treść zadania
Autor: Tigerx3 Dodano: 25.10.2011 (18:49)
zad 1
Przyjrzyj się rysunkom ptaków i podanych informacjom.
a) Odczytując długości tych ptaków i rozpiętości ich skrzydeł.
Podaj te wymiary w centymetrach.
Ptak 1 - dł. 0,19 m rozp. 0,33m
Ptak 2 - dł. 0,70 m rozp. 1,70 m
Ptak 3 - dł 0,14 m rozp. 0,22 m
Ptak 4 - dł. 0,85 m rozp 2,45 m
Ptak 5 - dł. 0,48 m rozp. 0,85 m
Ptak 6 - dł 0,30 m rozp.0,50 m
b) Który z nich ma największą długość ciała, a krórą najmiejszą?
c) Który z tych ptaków ma największą rozpiętność skrzydeł?
d) Czy któryś z nich ma mniejszą rozpiętość skrzydeł niż ptak nr. 3?
e) Uporządkuj ptaki według rozpiętości skrzydeł?
Na jutro
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
dla kazdej z podanych liczb znajdz liczbę półtora raza od niej większą Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 5 rozwiązań | autor: dorota32 14.4.2010 (21:35) |
narysuj w układzie współrzędnych wielokąty o podanych wierzchołkach:a) Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: HelloKitty 18.5.2010 (17:51) |
oblicz pole prostokątnej działki o podanych wymiarach. wyraź to pole w Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: nitka19952 25.5.2010 (15:38) |
Matematyka z plusem klasa 6 Zadanie 19/ 15 Przyjżyj się poniższym rysunkom.. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Weronia12 7.9.2010 (15:32) |
Znajdz rozwinięcia dziesiętne podanych liczb : 4 i 9/40 oraz 3 i 7/12 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: przemo6 25.9.2010 (10:01) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach Kandyda Woltera i Nowego wspaniałego świata Aldousa Huxleya.
Wolter jak i Huxley przedstawiają dwie zupełnie inne wizje świata. Kandyd jest powiastką filozoficzną przedstawiającą utopię, natomiast Aldous Huxley ukazuje w Nowym wspaniałym świecie antyutopie. Autorzy obu tekstów przedstawiają idealnych obywateli, którzy nie starają się wybić ponad reszte. „Wszyscy jesteśmy tu jednego zdania”, tak opisuje równość Wolter....
Przydatność 50% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
Dla okresu Młodej Polski charakterystyczna jest równoległość rozwoju nurtu naturalistycznego i symbolicznego modelu teatru. Naturaliści, opierając się na założeniach realizmu, starali się ukazać na scenie możliwie wierne odbicie różnych środowisk społecznych i najwiarygodniej odtworzyć sposób zachowania poszczególnych klas społeczeństwa. Najbardziej wszechstronnym...
Przydatność 80% Różne oblicza heroizmu. Na podstawie podanych fragmentów „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej wyjaśnij symbolikę dwóch mogił.
W powieści „Nad Niemnem” Elizy Orzeszkowej ścierają się poglądy przedstawicieli odchodzącego już romantyzmu i nadchodzącego romantyzmu. Jak to zazwyczaj bywa w historii, jest to także konflikt pokoleń, młodych widzących swoją przyszłość w ideach walki o ojczyznę poprzez ciężką pracę, oraz starych, którzy za młodu walczyli o ojczyznę w sposób, w jaki czynili to...
Przydatność 85% Porównaj sposoby kreacji postaci w podanych fragmentach „ Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej i „Kartoteki” Tadeusza Różewicza.
W twórczości wielu artystów można się dopatrywać nawiązań do rzeczywistości, najbardziej jest to widoczne na przykładzie bohaterów ich dzieł. Postacie te w wielu przypadkach są realną, bądź też zniekształconą formą przenoszenia przez artystów codzienności na papier. Wiele prawd o człowieku i jego otoczeniu zostało ukazane, poprzez skoncentrowanie ich, w fikcyjnej...
Przydatność 75% Porównaj wizje świata w podanych fragmentach „Kandyda” Woltera i „Nowego wspaniałego świata” Aldousa Huxleya.
Człowiek zawsze marzył o stworzeniu idealnego świata bez cierpienia, chorób, wojen, śmierci. Wszyscy ludzie byliby równi i szczęśliwi. Niestety taki stan nie jest możliwy. Rasa ludzka ma wiele wad, w tym najgorszą – egoizm. Jeśli dopełnić to chciwością i żądzą władzy widzimy powód dlaczego nie można było wprowadzić w życie „Utopii” Tomasza Morusa. Idealne światy...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
scooli81 25.10.2011 (19:04)
Ptak 1 - dł. 0,19 m rozp. 0,33m
dł19cm , rozp 33cm
Ptak 2 - dł. 0,70 m rozp. 1,70 m
dł 70cm, rozp 170cm
Ptak 3 - dł 0,14 m rozp. 0,22 m
dł14cm, rozp 22cm
Ptak 4 - dł. 0,85 m rozp 2,45 m
dł85cm rozp 245cm
Ptak 5 - dł. 0,48 m rozp. 0,85 m
dł48cm rozp 85cm
Ptak 6 - dł 0,30 m rozp.0,50 m
dł30cm rozp50cm
b)największą ptak nr r
najmniejszą ptak nr 3
c)ptak nr 4
d)nie
e)
od największej
4, 2, 5, 6 , 1,3
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie