Treść zadania
Autor: KingaKa668 Dodano: 25.10.2011 (16:44)
1. Na podstawie informacji z podręcznika wyjaśnij znaczenie tytułu rozdziału "Barok pełen kontrastów". Następnie uzupełnij tabelę i wykaż w ten sposób że kontrasty w okresie baroku były widoczne w wielu dziedzinach życia.
Dziedziny.........................................................Barok pełen kontrastów
Myśl.......................................____________________________________________________________
...............................................____________________________________________________________
...............................................____________________________________________________________
Ubiory.................................____________________________________________________________
................................................____________________________________________________________
............................................. ____________________________________________________________
Spędzanie.......................... ____________________________________________________________
wolnego.................................____________________________________________________________
czasu......................................____________________________________________________________
Urządzenia.............................____________________________________________________________
i dekoracja.............................____________________________________________________________
wnętrz......................................____________________________________________________________
Please pomóżcie!!!!!
To na jutro.
Daje naj !!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Jakie znaczenie miała dla ludzi chrzest Polski? Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: Wercia5 12.4.2010 (17:49) |
Klasa 5. Na podstawie tekstu z podręcznika wypisz zajęcia średniowiecznych Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: ryba11 10.5.2010 (16:20) |
Pilne!Na jutro! potrzebuje informacji o Litwie i Niemcach(21 wiek) Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: meliza23 11.5.2010 (17:07) |
historia klasa5 nauka w średniowieczu; znaczenie Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: lola1999 15.5.2010 (19:44) |
Na podstawie zdobytych wiadomości, rozmów z rodzicami lub innych źródeł napisz.. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: myworld2 24.5.2010 (16:17) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Znaczenie informacji we współczesnym świecie
Zacznę od zdefiniowania pojęcia informacji, aby w poniższych przemyśleniach, było łatwiej zrozumieć sens mojej wypowiedzi. Tak więc informacja jest wiadomością, wskazówką, pouczeniem, faktem; przekazywana do odbiorcy najczęściej w celu dalszego jej przetworzenia i budowania wiedzy. Od początku istnienia czlowieka informacja była bardzo cennym towarem, choć nie od zawsze...
Przydatność 100% Podstawy informacji z pierwszych dni liceum.
pierwiastek to zbiór atomów tego samego rodzaju maja taka sama ilosc elektronow protonow takisam ladunek jadra atomowego moga miec rozna ilosc neutronow atomy tego samego pierwiastka rozniace sie iloscia neutronow to izotopy zwiazek chemiczny jest substancja zlozona z conajmniej dwoch rodzajow pierwiastka polaczony wiazaniami chemicznymi prawo stosunkow stalych wg jesepha proust'a...
Przydatność 60% Znaczenie współbrzmienia mowy werbalnej i niewerbalnej w przekazie informacji.
Porozumiewanie się, w najszerszym tego słowa znaczeniu, jest to proces, dzięki któremu jednostka przekazuje i otrzymuje informacje. Informacjami przekazywanymi i odbieranymi są fakty, myśli i uczucia wyrażone poprzez mowę werbalną i niewerbalną. Ludzie komunikują się i przekazują informacje nie tylko poprzez wypowiadane słowa (mowa werbalna), ale poprzez bezgłośny język...
Przydatność 70% Tadeusz Zawadzki "Zośka" - charakterystyka na podstawie informacji zamieszczonych w podręczniku.
Tadeusz Zawadzki pseudonim "Zośka", "Kajman". Syn prof. Zawadzkiegoi działaczki społecznej, miał siostrę Hankę, mieszkał w Warszawie. Ukończył gimnazjum im. S. Batorego. Członek drużyny harcerskiej Buki, podczas okupacji należał kolejno do PLANU, później do Wawra, a na końcu do GS SzSz gdzie zginął w akcji pod Sieczchami. Obdarzony dziewczącą urodą...
Przydatność 55% Na podstawie dostępnych informacji przedstaw i scharakteryzuj zadania własne oraz zlecone jednostkom samorządu terytorialnego
Analityczne przedstawienie i scharakteryzowanie zadań jednostek samorządu terytorialnego wymaga niezwykłej wnikliwości. Dzieje się tak dlatego, gdyż każda jednostka, wymieniona wyżej w temacie, okazuje się być jednostką niezwykle skomplikowaną i złożoną strukturalnie. Na każdy niższy element struktury oddziaływuje bezpośrednio wyższy element struktury. Wyższa...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie