Treść zadania
Autor: Sandra Dodano: 21.10.2011 (19:37)
POMOCY!!!!!
Treść pracy to: Zadania i organizacja statystyki w pracy służby bhp.
Proszę o pomoc jak najszybciej:)
Praca ma być na 3 strony A-4 ewentualnie proszę o linki z czego mogę napisać tą pracę!!!
Z góry dziękuję a za najlepszą pracę daje NAJ!!!!
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
opisz sposoby redukcji ryzyka zawodowego na wybranym stanowisku pracy Przedmiot: PO / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: bladyna4 4.5.2010 (13:59) |
zadania w dziedzinie obronności Przedmiot: PO / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: parka929 13.9.2010 (21:09) |
organizacja Przedmiot: PO / Liceum | 2 rozwiązania | autor: ewela110 20.9.2010 (17:39) |
zadania i czynności ratownika w zaburzeniach oddychania i zatrzymaniu Przedmiot: PO / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: rzena94 17.10.2010 (15:47) |
scharakteryzuj zadania ochronne wykonywane przez sejm i senat, radę Przedmiot: PO / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Green 30.1.2011 (17:46) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Organizacja pracy w zakładach
1.Czas pracy – w którym pracownik pozostaje w dyspozycji zakładu pracy w jego siedzibie lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę przy pełnym zatrudnieniu. 2.Praca wykonywana ponad wymiar czasu określonym w umowie jest pracą w godzinach nadliczbowych. 3.Praca w skróconym czasie trwa krócej niż 8 godzin,np. 6 godzin zamiast...
Przydatność 75% Organizacja bezpiecznej pracy
Temat: Organizacja bezpiecznej pracy INSTRUKCJA BHP OBOWIĄZUJĄCA WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 1. Zgodnie z przepisami działu dziesiątego Kodeksu Pracy podstawowym obowiązkiem każdego pracownika jest przestrzeganie przepisów i zasad BHP. W szczególności pracownik jest obowiązany: a) znać przepisy i zasady BHP, brać udział w szkoleniu i instruktażu z tego zakresu...
Przydatność 65% Organizacja i techniki pracy biurowej
ORGANIZACJA I TECHNIKI PRACY BIUROWEJ 1. Pojęcie organizacji i techniki pracy biurowej. 2. Dokumenty określające organizację pracy (organizacja pracy: potwierdza, ułatwia). 3. Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych w zależności od rodzaju administracji. 4. Determinanty dobrej organizacji pracy biurowej (determinant - wskaźnik). 5. Techniki pracy biurowej jako...
Przydatność 60% Organizacja pracy w punktach sprzedaży detalicznej
Właściwa organizacja pracy w punkcie sprzedaży detalicznej przyczynia się do usprawnienia obsługi nabywców oraz ułatwia wykonywanie zadań. Nabiera szczególnego znaczenia w dużych sklepach zatrudniających dużą grupę pracowników. Głównym celem przedsiębiorstwa handlowego jest sprzedaż towarów. Osiągnięcie tego celu może nastąpić wieloma odmiennymi sposobami i wymaga...
Przydatność 65% Organizacja pracy i wyposażenie stanowisk roboczych
1.Stanowisko robocze to przestrzeń,w której pracownik lub zespól pracowników wykonuję pracę.W przestrzeni tej znajdują się sprzęty i materiały niezbędne do produkcji,gotowe wyroby oraz odpady. 2.Stanowiska pracy muszą być dostosowane do rodzaju i wielkości produkcji.Pracownik musi mieć zapewnioną swobodę ruchów i przestrzeń komunikacyjną.Zaopatrzenie w materiały nie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie