Treść zadania

sandra001

Uzupełnij podane zdania:
1. Historia to nauka o . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Gdy chcemy określić, kiedy dane zdarzenie miało miejsce to należy podać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Chrześcijanie za początek rachuby czasu przyjęli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , które dały początek naszej erze.
4. Wiek to . . . . . . . . . . . . . . . . . lat
5. Historycy wyróżnili takie epoki w dziejach ludzkości jak: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Najstarsza epoka w dziejach ludzkości to . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7. Obecnie żyjemy w czasach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
8. Państwo to . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
9. Cywilizacja to . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
10. Człowiek pierwotny pojawił się na kontynencie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , około . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . lat temu

Uzupełnij podane zdania wiadomościami o człowieku pierwotnym.
Człowiek pierwotny:
- nauczył się . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- zdobywał pożywienie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- prowadził najpierw koczowniczy, a potem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
tryb życia
- wykonywał z kamienia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- wynalazł . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1. Historia to nauka o przeszłości.
    2. Gdy chcemy określić, kiedy dane zdarzenie miało miejsce to należy podać datę (oraz dzień jeśli to potrzebne).
    3. Chrześcijanie za początek rachuby czasu przyjęli
    narodziny Chrystusa , które dały początek naszej erze.
    4. Wiek to 100 lat
    5. Historycy wyróżnili takie epoki w dziejach ludzkości jak:
    - prehistoria
    - starożytność
    - średniowiecze
    - nowożytność
    - czasy współczesne
    6. Najstarsza epoka w dziejach ludzkości to prehistoria
    7. Obecnie żyjemy w czasach współczesnych
    8. Państwo to polityczna, suwerenna, terytorialna i obligatoryjna organizacja społeczeństwa. Organizuje i koordynuje prace dużych grup społecznych.
    9. Cywilizacja to poziom rozwoju społeczeństwa w danym okresie historycznym
    10. Człowiek pierwotny pojawił się na kontynencie Afryki około 7 mln. lat temu

    - nauczył się rozpalać ogień
    - zdobywał pożywienie polując
    - prowadził najpierw koczowniczy, a potem osadniczy
    tryb życia
    - wykonywał z kamienia narzędzia,
    - wynalazł koło

Rozwiązania

  • userphoto

    1. Historia to nauka o dziejach człowieka w przeszłości.
    2. Gdy chcemy określić, kiedy dane zdarzenie miało miejsce to należy podać wiek i rok.
    3. Chrześcijanie za początek rachuby czasu przyjęli narodziny Chrystusa, które dały początek naszej erze.
    4. Wiek to sto lat
    5. Historycy wyróżnili takie epoki w dziejach ludzkości jak:prehistoria, starożytnosć, średniowiecze, nowożytność i czasy najnowsze.
    6. Najstarsza epoka w dziejach ludzkości to prehistoria
    7. Obecnie żyjemy w czasach nowożytnych.
    8. Państwo to polityczna, suwerenna, terytorialna organizacja społeczeństwa.
    9. Cywilizacja to poziom rozwoju społeczeństwa w danym okresie historycznym, który charakteryzuje się określonym poziomem kultury materialnej, stopniem opanowania środowiska naturalnego i nagromadzeniem instytucji społecznych.
    10. Człowiek pierwotny pojawił się na kontynencie afrykańskim, około . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . lat temu

    Człowiek pierwotny:
    - nauczył się rozpalać ogień
    - zdobywał pożywienie polując
    - prowadził najpierw koczowniczy, a potem osadniczy
    tryb życia
    - wykonywał z kamienia narzędzia, biżuterię
    - wynalazł koło

Podobne zadania

natalka3864 Historia Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: natalka3864 29.3.2010 (17:18)
kowal HISTORIA OPOLA Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kowal 29.3.2010 (18:55)
Zmylka Historia - określanie wieków. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: Zmylka 29.3.2010 (19:08)
kamcia_1997 Historia Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: kamcia_1997 9.4.2010 (16:54)
paulaa123 Historia , prawa dziecka . Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: paulaa123 10.4.2010 (14:35)

Podobne materiały

Przydatność 70% Historia jako nauka

1.Historia to nauka badająca przeszłość ludzkości i proces rozwoju społeczeństwa. 2.Periodyzacja-podział dziejów na epoki; -Prehistoria-to najdawniejsze dzieje do poznania pisma. -Starożytność to najdawniejsze czasy do upadku cesarstwa Zachodniorzymskiego 476r p.n.e -Średniowiecze od V-XV wieku 1492-odkrycie Ameryki przez Kolumba 1455-Wynalezienie druku -Nowożytność XV-XX...

Przydatność 50% Nauka

Społecznie zorganizowana działalność badawcza nastawiona na wytwarzanie informacji (badania) oraz stosowania rezultatów tej działalności (teorie) w praktyce. Według L. Krzyżanowskiego nauka (w znaczeniu instytucjonalnym), to usystematyzowany ze względu na przedmiot i cele procesu poznania oraz społeczne znaczenie jego rezultatów zbiór ukształtowanych i wyodrębnionych części...

Przydatność 65% Nauka administracji

1. Początki nauki adm. a prace niemieckich i australijskich kameralistów Należy wspomnieć o grupie badaczy zwanych kameralistami lub policystami. Nazwa kierunków łączy się ze słowem kamera i policja. Pierwsze ozn. Najpierw skarbiec królewski, później nazwę urzędów skarbowych. Drugie ozn określoną gałąź adm. Otóż kameraliści lub policyści opisywali ówczesną policję...

Przydatność 70% Nauka administracji

NAUKA ADMINISTRACJI 1. Co jest przedmiotem badań nauki administracji? Nauka administracji bada administrację w danym ustroju a więc przedmiotem jej badań są:  wpływ ustroju państwa na kształt administracji  sprawy środowiska, w którym działa administracja  sprawy struktur i wzajemnego powiązania aparatu administracyjnego  wzajemne uwarunkowania tych...

Przydatność 50% Nauka administracji

Nauka administracji: Nauka administracji Nauka prawa administracyjnego Nauka polityki administracyjnej Nauka administracji Zajmuje się administracją rzeczywistą, taką jaką ona jest, a więc bada system administracji publicznej w określonym czasie i miejscu Bada otoczenie administracji oraz związki zachodzące pomiędzy administracją a otoczeniem; zajmuje się wpływem...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji