Treść zadania
Autor: Pavlo856 Dodano: 11.10.2011 (18:00)
RÓWNANIE LINIOWE Z JEDNĄ NIEWIADOMĄ:
1)Na klasowce z matematyki 12% uczniow nie rozwiązało zadania, 32% rozwiązało z błedami, a pozostałych 14 uczniów rozwiązało je bezbłędnie. Ilu uczniów bylo w klasie?
2) Walcując nawierzchnie drogi, pewnego dnia wyrownano o 300m (kwadratowych) więcej niz dnia poprzedniego, a nastepnego dnia 2 razy wiecej niz dnia pierwszego. Jaką powierzchnie wyrownano walcem w trzecim dniu pracy, jezeli w ciagu trzech dni wyrownano teren powierzchni 15 000m (kwadratowych)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Funkcje liniowe Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Mariolka95 30.3.2010 (17:52) |
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia9492 8.4.2010 (14:41) |
Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Maarta 20.4.2010 (16:23) |
Zad 1. z sprawdź czy umiesz/217- podręcznik do matematyki klasa 1 gimnazjum =* Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: 1skwara 4.5.2010 (19:08) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Zniekształcenia liniowe i nieliniowe
1. zniekształcenia nieliniowe – wywołane np. przez nieliniowość charakterystyk statycznych niektórych elementów wzmacniacza ( tranzystora, transformatora z rdzeniem itp.) oraz szumy i zakłócenia . W wyniku nieliniowości elementów wzmac-niacza, zależność między napięciem ( lub prądem ) wejściowym i wyjściowym nazywana charakterystyką przenoszenia lub liniowości nie jest...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Dlaczego jedne wyrazy wychodzą z użycia, a inne pojawiają sie?
Moim zdaniem jedne wyrazy wychodzą z użycia, a inne pojawiają się, gdyż z upływem czasu powstają nowe znaczenia słów idące wraz z postępem cywilizacji. Na język polski coraz częściej oddziaływają inne języki, co za tym idzie zmiana warunków życia. Na przykład nie mówi się dziś krzestac, zapiecek, a kiedyś nie używało się słów takich jak, kompaktowy czy elo. Nie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
rybitwa11 11.10.2011 (18:51)
Zad.1.12%+32%=44%
100%-44%=56 %
56 % uczniów napisało klasówkę bezbłędnie i było ich 14.
czyli 14 uczniów stanowi 56 % ogółu klasy, to 1uczeń = 56:14= 4% klasy.
Cała klasa to 100% więc 100%:4%= 25
W klasie jest 25 uczniów.
Zad.2.
x= nawierzchnia wyrównana I dnia
x+300= nawierzchnia wyrównana II dnia
2x= nawierzchnia wyrównana III dnia
x+x+300 +2x= nawierzcnia wyrównana w ciagu 3 dni
x+x+300 +2x= 15000
4x=15000-300
4x=14700
x=3675 km wyrównano I dnia
to w 3 dniu wyrównano 2x=2 *3675=7350 km
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie