Treść zadania
Autor: miskowy Dodano: 11.10.2011 (16:10)
a) -1 i 1/4 razy (-4)=
b) -6 i 2/3 : 2=
c) -0,2 razy (-0,2)=
d) -3 i 1/3 razy (-3)=
e) (-3)do potęgi 2 razy 1/3=
f) (1/3)do potęgi 2 razy (-9)=
g) -6 do potęgi 2 : 1/2=
h)3 i 3/4 : (-1,25)do potęgi 2=
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
Ile razy można nawinąć jeden metr nitki na szpulkę o średnicy 1cm?? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: kamilka033 6.4.2010 (15:34) |
Spośród czterech liczb druga jest o 4 mniejsza od pierwszej, trzecia 2 razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: lejek94 14.4.2010 (16:12) |
1.Znajdz dwie liczby wiedząc że pierwsza jest 2,3 razy większa od drugiej, a Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TomekTBG2 18.4.2010 (22:38) |
Rozdziel 235 zł pomiędzy trzy osoby tak , aby pierwsza miała dwa razy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: enigma_-_ 19.4.2010 (18:33) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Postępowanie w razie wypadku
Wypadek drogowy Pamiętaj o zapewnieniu sobie bezpieczeństwa, sam nie możesz stwarzać sobie stanu zagrożenia 1. Zaparkuj przed miejscem zdarzenia celem zabezpieczenia miejsca i kierując koła w stronę pobocza, włącz światła awaryjne. 2. Nocą załóż na siebie coś jasnego lub przyczep sobie jakiś materiał odblaskowy i używaj latarki. Stosuj ogólne zasady bezpieczeństwa. 3....
Przydatność 75% Pierwsza pomoc i zachowanie w razie wypadku
Jak udzielić pierwszej pomocy. OBOWIĄZKIEM PRAWNYM I MORALNYM KAŻDEGO KIEROWCY JEST UDZIELENIE DORAŹNEJ POMOCY POTRZEBUJĄCYM, PRZEDE WSZYSTKIM OFIAROM WYPADKÓW. Aby móc udzielić pierwszej pomocy należy najpierw ocenić stan poszkodowanego. Pierwszą czynnością jest skontrolowanie tętna: zazwyczaj tętno bada się na tętnicy szyjnej lub promieniowej; można jednak również...
Przydatność 55% Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego
KONSPEKT LEKCJI Data 29.04.2005 Klasa 2 c Czas trwania 45 min Przedmiot Przysposobienie obronne Temat zajęć Ochrona dóbr kultury w razie konfliktu zbrojnego Cel zajęć Uświadomcie jak ważna jest ochrona narodowych dóbr kulturalnych w razie konfliktu zbrojnego. Przebieg lekcji Sprawdzenie wiadomości ucznia z poprzednich zajęć Odpowiedz ustna Uwagi wstępne Rozdanie uczniom...
Przydatność 55% Felieton - Nazizm, Nazi dziś nie razi
Antysemityzm, homofobia, rasizm, ksenofobia ? zachowania i poglądy, z którymi spotykamy się prawie na każdym kroku. Wystarczy popatrzeć ma komentarze do artykułów w internecie. Przykładowo ? historia czarnoskórego, który zaraził kilkanaście kobiet AIDS. Pod artykułem setki obraźliwych komentarzy wobec czarnoskórych, tak, jakby każdy z nich był nosicielem wirusa HIV, jakby...
Przydatność 75% Interpretacja wiersza "Nic dwa razy"
Autorka wiersza twierdzi, że nic w życiu dwa razy się nie zdarza. Trzeba korzystać z życia i tego co mamy w danej chwili. "Nic dwa razy" bardzo dobrze odzwierciedla prawdziwość życia. Sprawia i uświadamia nam, że to co dzieje się teraz powinno mieć największe znaczenie. Wiersz ten opisuje prawdę, iż każdy z nas podlega przemijaniu lecz nie możemy się martwić z tego...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
scooli81 11.10.2011 (23:07)
a) -1 i 1/4 razy (-4)=-5/4*(-4)=-5
b) -6 i 2/3 : 2=-20/3:2=-20/6=-10/3=-3 i 1/3
c) -0,2 razy (-0,2)==0,04
d) -3 i 1/3 razy (-3)=-10/3*(-3)=10
e) (-3)do potęgi 2 razy 1/3= 9*1/3=3
f) (1/3)do potęgi 2 razy (-9)=1/9 *(-9)=-1
g) -6 do potęgi 2 : 1/2=36:1/2=36/2=18
h)3 i 3/4 : (-1,25)do potęgi 2= 15/4:(-1 i1/4)^2=15/4:(-5/4)^2=15/4 :25/16= 15/4 *16/25=3 *4/5=12/5=2 i 2/5
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie