Treść zadania
Autor: ~natalia Dodano: 9.10.2011 (13:47)
Sprzedawca , zakupione w hurtowni winogrona w cenie 5, 80 zł za 1 kg , sprzedał z zyskiem. Oblicz zysk ze sprzedaży 120 kg winogron , jeżeli 40 kg winogron sprzedał z 25 - procentowym zyskiem , a pozostałą ilośc z 50 - procentowym zyskiem.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Para butów w hurtowni kosztowała 340zł. Sklep podwyższył cenę o 20%, a po Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:24) |
Pan Kowalski sprzedał czereśnie po takiej samej cenie jak pan Nowak.Pod Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: natalia74171 21.4.2010 (13:34) |
pan szopinski kupil w hurtowni wszystko dla nog 350 par skarpeteki Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 11 rozwiązań | autor: renka11211 28.5.2010 (20:24) |
do sklepu warzywno-owocowego zakupiono w hurtowni 250kg pomidorów za Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: edynow134 8.9.2010 (19:28) |
Pad przedsiębiorczy kupił w hurtowni 40kg cukierków w cenie 15,60zł za Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: crunk 27.9.2010 (17:09) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
scooli81 9.10.2011 (14:20)
120-40=80kg..........tyle sprzedał z 50-procentowym zyskiem.
120*5,8=696....tyle zapłacił za winogrona.
\frac{25*5,8}{100}=\frac{145}{100}=1,45.....zysk 25-procentowy na 1kg
40*1,45=58......zysk 24-procentowy na 40 kg
\frac{50*5,8}{100}=\frac{290}{100}=2,9....zysk 50-procentowy na 1kg.
80*2,9=232........zysk 50-procentowy na 80kg
58+232=290............cały zysk jaki uzyskał ze sprzedaży
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie