Treść zadania
Autor: asia78 Dodano: 8.10.2011 (17:43)
Zad1.
Kurtka kosztowała 240zł.Po sezonie cenę jej obniżono o 3/8 ceny początkowej.O ile złotych obniżono cenę kurtki? Ile kosztowała kurtka po obniżce?
Zad2.
Trasa biegu ma długość 6km.Sportowiec przebiegł już 7/12 całego dystansu. Ile metrów zostało mu jeszcze do przebiegnięcia?
Zad3.
W klasie Piotra jest 28 uczniów,z których 2/7 nie przyszło dzisiaj do szkoły. Ile uczniów jest dzisiaj w szkole?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Kurtka po obniżce o 10%kosztuje 630zł oblicz cene kurtki przed obniżką Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: olika12 18.4.2010 (20:45) |
O ile procent wzrosła cena chleba, jeśli kosztuje 125% ceny pierwotnej? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 4 rozwiązania | autor: aguska5543 3.5.2010 (17:09) |
zad1) kotłownia od początku października do końca kwietnia zużywa Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: paniusia99 4.10.2010 (15:47) |
Zad1 Do lamy ważącej 3/5kg wlano 24cm sześciennych nafty. Ile teraz waży Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: justi365 4.10.2010 (19:32) |
PROSZE O SZYBKIE ROZWIĄZANIE ZAD1 gwóżdz i pineska ważą 4,7 g.Gwóżdz i Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Tusia44 11.10.2010 (15:19) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?
Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
priscila1 8.10.2011 (19:03)
Zad1
3/8 * 240=90zł o tyle obniżono
240 - 3/8 *240=240-90=150zł tyle kosztuje po obniżce
Zad2
6-6*7/12=6-3,5=2,5km=2500m
Zad3
28-28*2/7=28-8=20 uczniów jest w szkole
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie