Treść zadania
Autor: radeklis99 Dodano: 6.10.2011 (14:43)
Pewne zadania :
Trzeba ułożyć z liczb 1,9,9,8 (nie można ich powtarzać i muszą być one wszystkie wykorzystane), stosując wszelakie działania matematyczne (dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, pierwiastkowanie, potęgowanie) jak najwięcej liczb poczynając od zera.
Poproszę o liczby powyżej 36, ponieważ pierwszą 36-tkę już mam :)
Podam dla przykładu 2 działania już wymyślone :
22 - \sqrt{9} * 8 - \sqrt{9} + 1
13 - \sqrt{8+9-1} + 9
Dziękuje z góry za pomoc :)
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 5 rozwiązań | autor: marla 26.3.2010 (19:56) |
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
Proszę o pomoc!!! Oto tekst zadania: Do podanych równań ułóż tekst zadań: Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: basia0501 30.3.2010 (21:19) |
zadania różne Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: uczennica0638 6.4.2010 (12:05) |
Rozwiaz zadania Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: sylwaczek 6.4.2010 (17:37) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Mona Lisa
Moim ulubionym obrazem jest ,,Mona Lisa’’ .Bardzo podoba mi się ten obraz , ponieważ narysowana kobieta jest przedstawiona tak jakby była prawdziwa , a nie namalowana . Obraz ten jest bardzo znany na świecie i ceniony w śród krytyków malarstwa. Wybrałam , go też dla tego , że autor tego obrazy przedstawił piękno kobiety farbami Na pierwszym planie tego obrazu jest...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 65% Analiza Obrazu ''Mona Lisa''
Autorem obrazu ?Mona Lisa? jest Leonardo da Vinci. Dzieło powstało ok. 1503-1507 roku. Jego wymiary to 77cm./53cm. Technika: olej, deska. Miejsce przechowywania to paryski Luwr. Orientacja obrazu pionowa, perspektywa linearna. Mona Lisa to prawdopodobnie portret patrycjuszki florenckiej Monny Lisy del Giocondo, która pozowała malarzowi mając 24-25lat. Na obrazie widoczny jest...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
radeklis99 8.10.2011 (21:51)
Oczywiście chodzi mi o powyższe zadanie
radeklis99 8.10.2011 (21:49)
Może wrzucę je jeszcze raz, dlatego że już jest na dalszych stronach i trochę trudniejsze do odnalezienia.
antekL1 8.10.2011 (17:55)
Po wyjaśnieniach od Radka na priv rozumiem. Zamiast 22 - ma być 22 =
Zwykła literówka.
Zadanie jest aktualne do najbliższej środy. DO ATAKU!
antekL1 6.10.2011 (18:45)
Nie rozumiem. Miały być liczby 1,9,9,8 ; skąd więc 22, 13 itp ?
Np. 0 = 1^8 - 9 / 9 ; 1 = (1^8) * (9 / 9) itd...