Treść zadania

kamilol79

1. Nazwij ich części zdaniach np.
Nie lubię naruszania mojej strefy osobistej przez nieznajome osoby .
Nie lubię - orzeczenie
naruszania - dopełnienie
mojej - przydawka
strefy - przydawka
osobistej- przydawka
przez - dopełnienie
nieznajome - przydawka
osoby - dopełnienie
a) Niektórzy słuchacze i dostojni goście niecierpliwili się z powodu niezaplanowanego opóźnienia wykładu inauguracyjnego.'
b) Studenci chemii słuchali bardzo uważnie słów wybitnego profesora z Londynu.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

anahi09 Popraw błędy w zdaniach. Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: anahi09 29.3.2010 (20:06)
san_4 Wyjaśnij w 2 zdaniach co znaczą te przysłowia: 1) Judaszowe srebrniki 2) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: san_4 2.4.2010 (12:53)
niesia01234 Nazwij rodzaj zdań; narysuj wykresy. ! Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: niesia01234 7.4.2010 (14:36)
klaudia5595 w 8-10 zdaniach , Napisz kartkę z pamiętnika Balladyny zawierająca jej Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: klaudia5595 15.4.2010 (20:51)
jakimka Napisz reportaż z życia ucznia na temat : "Na przerwie w mojej Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: jakimka 23.4.2010 (15:05)

Podobne materiały

Przydatność 65% Przemówienie ku czci Józefa Dietla

Szanowna Pani Profesor, Drogie Koleżanki i Koledzy! Dzisiejsze spotkanie poświęcone będzie wspaniałemu i równie niezwykłemu człowiekowi, któremu tak wiele zawdzięczamy i który tak wiele dobrego zrobił dla naszego miasta Krakowa, a obecnie od kilku miesięcy jest patronem naszego Gimnazjum. Nikomu chyba nie trzeba przypominać, kim był Józef Dietl. Bo właśnie o nim tu...

Przydatność 50% Dlaczego młodzież nie lubi poezji?

Dlaczego młodzież nie lubi poezji? To pytanie zadają sobie nie tylko poloniści, ale także rodzice większości dzieci wieku szkolnego, którzy oczekują od swoich pociech zainteresowania twórczością literacką. Zamiast doszukiwać się ułomności w zainteresowaniach "nowego pokolenia", warto zagłębić się w przyczynę tego zjawiska. We współczesnym świecie przeciętny...

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

Przydatność 65% Strefy klimatyczne.

Elementy klimatu: - gatunki roślin i zwierząt - opady ( suma opadów mierzona w milimetrach) - temperatura - amplituda temperatur - ciśnienie - siła i kierunek wiatru - nasłonecznienie Czynniki klimatotwórcze: - szerokość geograficzna im mniejsza tym cieplej- kąt padania promieni słonecznych) - wysokość n.p.m (im wyżej tym chłodniej) - odległość od...

Przydatność 55% Strefy Klimatyczne

Równikowa: Charakterystyka Strefy: Średnia temperatura: Nie spada poniżej 20 stopni brak pory zimowej. Roczne amplitudy temperatury dochodzą do 5 stopni. Typ Klimatu: Równikowy wybitnie wilgotny: Charakterystyka klimatu: Małe wahania temperatury, obfite opady przez cały rok (2000-3000 mm) Obszary występowania: Nizina Amazonki, Kotlina Kongo, Archipelag Malajski. Podrównikowy...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji